Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg trenger en kommode med minst 6 skuffer

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-12, 14:06   #1
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trenger en kommode med minst 6 skuffer

Jeg vil ha en kommode i gangen, med små og mange skuffer. Sånn at jeg kan ha luer, votter, skjerf, sokker og diverse til ungene i hver sin skuff. Sånn det er nå så har vi en skuff til raggsokker og en til luer/votter/skjerf/hals/buff for hele familien. Så når vi er på jakt etter noe, så tømmes hele skuffen ...

Noen som har sett noen fine og praktiske kommoder som kan duge til et slikt formål?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 14:09   #2
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger en kommode med minst 6 skuffer

Sånne skoskap er vel ganske fine til det formålet?

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 14:09   #3
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

IKEA har mye fint!

http://www.ikea.com/no/no/search/?query=kommode

Sånn ellers hender det man kan finne flotte kommoder på brukthandler. Litt maling og noen kule knotter - og voila!

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 14:13   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal kjøpe meg en Expedit-hylle og sette inn skuffer og bokser i den.
Sånn:

Med slike:

Og slike:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 14:18   #5
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Ikea blir litt for langt unna egentlig.

Gammel 04-10-12, 14:26   #6
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jysk da? Hvis de er i nærheten har ofte de slike småmøbler.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 14:30   #7
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

På Jysk har de to som er interessante:

Og

Men egentlig kunne jeg tenke meg noe med litt mer farger siden det er ungene som skal ha sine ting der.

Gammel 04-10-12, 14:50   #8
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Kan du ikke bytte ut knagger med noen fargerike? Klistre på noe pynt (wallstickers f.eks.)? Tapetsere (mener at jeg har sett tapetserte skuffer, samt møbler forøvrig, i en eller annen fancy interiørblogg)?

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 15:10   #9
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, jeg kjøpte en skjenk med 9 skuffer på Jysk som passer veldig godt. Men den var et h... å montere, så jeg svor at jeg aldri mer skulle handle flatpakka på Jysk.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 15:45   #10
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg skal kjøpe meg en Expedit-hylle og sette inn skuffer og bokser i den.
Sånn:

Med slike:

Og slike:

Vær obs, de skuffene rommer ikke mange votter og luer. Velger du kurver som er litt harde i flettingen, vil du oppleve at hyllen blir fort slitt i bunn. Vi har hatt noe tilsvarende fra Ikea i gangen, og de hyllene som tilhørte barnas kurver, de så ikke ut til slutt.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.