|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Jeg trenger en kommode med minst 6 skufferJeg vil ha en kommode i gangen, med små og mange skuffer. Sånn at jeg kan ha luer, votter, skjerf, sokker og diverse til ungene i hver sin skuff. Sånn det er nå så har vi en skuff til raggsokker og en til luer/votter/skjerf/hals/buff for hele familien. Så når vi er på jakt etter noe, så tømmes hele skuffen ...
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en kommode med minst 6 skufferIKEA har mye fint! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en kommode med minst 6 skufferJysk da? Hvis de er i nærheten har ofte de slike småmøbler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Jeg trenger en kommode med minst 6 skufferPå Jysk har de to som er interessante:
![]() |
#8 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Jeg trenger en kommode med minst 6 skufferKan du ikke bytte ut knagger med noen fargerike? Klistre på noe pynt (wallstickers f.eks.)? Tapetsere (mener at jeg har sett tapetserte skuffer, samt møbler forøvrig, i en eller annen fancy interiørblogg)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
fri
|
![]() Sv: Jeg trenger en kommode med minst 6 skufferVel, jeg kjøpte en skjenk med 9 skuffer på Jysk som passer veldig godt. Men den var et h... å montere, så jeg svor at jeg aldri mer skulle handle flatpakka på Jysk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en kommode med minst 6 skuffer
Vær obs, de skuffene rommer ikke mange votter og luer. Velger du kurver som er litt harde i flettingen, vil du oppleve at hyllen blir fort slitt i bunn. Vi har hatt noe tilsvarende fra Ikea i gangen, og de hyllene som tilhørte barnas kurver, de så ikke ut til slutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|