|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
nygift
|
![]() Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd ...Mannen tror vi skal til København med båten i november, han er helt overgitt over at jeg ikke vil ut å fly og oppleve noe nytt he he.
![]() |
#2 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd...Om det er skikkelig ille, så kan du kontakte Ryan Air og be om å få studere sikkerhetsvideo og sånt før dere skal dra, men jeg har mest lyst til å si "gled deg nå bare". God tur.
![]() |
#3 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd...Ryanair er jo virkelig ikke noe mer usikkert en de andre flyselskapene. Men du bør være klar over at landing kan være litt mer ubehagelig. De bremser veldig fort (tilsynelatende fordi det koster mindre?), så det blir litt nødbrems over det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd...Har nettopp flydd med flyskrekk (vival hjelper godt |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd...Så flink du er! Du er jo kjempetøff som har overkommet flyskrekken og bestilt tur, nå skal du bare cruise inn til finalen.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd...Jeg har ikke følt meg utrygg de gangen jeg har flydd med RyanAir. Det er andre grunner til at vi ikke bruker de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd...Jeg tror kanskje Ryanair kan være et litt ugunstig valg når man har flyskrekk, ikke fordi de er mer utrygge, men fordi opplevelsen av selve flyturen gjerne er litt mer stress. Litt trangere, generelt mindre komfort, og mer stress, ikke forhåndsbestilling av plass, etc. Men jeg tror det er marginalt verre enn f.eks. Norwegian og SAS, f.eks. Du er kjempetøff og jeg håper London-turen blir super for dere begge!
![]() |
#9 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd...Har du forsøkt sånn flyskrekkurs? En kollega gjorde det og følte det hjelp veldig. De reiser enormt mye, lange flyturer til eksotiske steder flere ganger i året.
![]() |
#10 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd...
![]() |
#12 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd...Så tøff du er! Jeg har brukt Ryanair flere ganger og ikke opplevd noe tull. Det går nok bra! :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Hvor har du det fra? Jeg har ikke merket noe til det på mine turer med RA.
![]() |
#14 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd...Jeg har akkurat vært på Ryan Air-flytur med en venninne med ekstrem flyskrekk. Vi fikk utrolig god hjelp og støtte fra stewarten ombord og hjemturen gikk veldig bra. Da også uten gin tonic og 18 i promille(som det var på tur ut).
![]() |
#15 |
Princess Skids and Scars
|
Hæ? Denne forsto jeg ikke i det hele tatt. Smileyen ble litt malplassert i forhold til teksten eller? Tilber?!? Jeg sitter ikke på noe spesifikk info, det er kun min egen erfaring. Det fremsto vel heller ikke som noe annet, synes jeg? Min erfaring er at Ryanair generelt lander markant hardere, hva som er grunnen vet jeg ikke, men har hørt at det er en policy. (Godt mulig rykter!) Jeg har flydd mye med både Ryanair og Norwegian. Jeg skrev heller ikke at fly hadde nødbrems. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd...du er knalltøff!!
![]() |
#17 |
Borte
|
![]() Sv: Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd...Jeg har flydd Ryan mange, mange ganger og det har aldri vært nødlandingaktige landinger eller annet som har virket utryggt. Irriterende dårlig service og stivbent regelverk har de, i tillegg til en elendig personalpolitikk, men jeg har iallefall aldri vært redd under flyturen.
![]() |
#18 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() |
![]() Sv: Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd...Det blir jo en overraskelse selv om du sier det? Denne gangen tror jeg at jeg ville sagt det for å få støtte til å klare turen. Bedre det enn en overraskelsestur der du er utslitt av bekymring før den starter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() Sv: Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd...Ryanair er kjipere politisk og litt mindre komfortabelt i forhold til andre Europeiske flyselskap. Det vil si fremdeles komfortable i forhold til det meste annet.
![]() |
![]() |
#20 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Skal overraske mannen, men nå er jeg livredd...Så tøff du er! Vil bare ønske dere god tur da jeg aldri har reist med RA og kan uttale meg om de.
![]() |
|
|