|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Litt reisehjelp ønskesJeg har fått et oppdrag fra min mor som ønsker å spandere en tur på meg og barnebarna (snuppa er 4 år, lillegutt er 1 mnd). Her er kriteriene:
Setter pris på alle innspill og tips. Sist redigert av lucifine : 08-10-12 kl 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt reisehjelp ønskesNår tenkte du å reise? Og hvor reiser du fra?
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Sv: Litt reisehjelp ønskesHuff ja glemte jo det viktigste: reise fra kristiansand. Når er det litt slingring på ettersom jeg har permisjon, men første forslag var rundt påsketid neste år. Tror pris+temperatur+reisetid er viktigere enn når for vår del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Litt reisehjelp ønskesMallorca utpå våren kan kanskje være noe. Sunwing Cala Bona, for eksempel, der er det greit med små barn. Det tar vel i overkant av tre timer å fly dit.
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Litt reisehjelp ønskesVet du om noen som har billigturer dit? Prøver å søke rundt og kjenner at jeg blir overveldet :Puh: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Litt reisehjelp ønskesMine foreldre var nettopp på Mallorca. Totalt kom deres tur på 5000 kr, en uke, 2 voksne. De kjørte fra Kr.sand til Sandefjord, fly fra Torp til Mallorca, leilighet de fant på nettet.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Litt reisehjelp ønskesKan du reise fra Sola i stedet? Da tror jeg du får flere tilbud nemlig.
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt reisehjelp ønskesHer har du i hvertfall en oversikt over direkterutene fra Kristiansand, så kan du jo sjekke flytid på de ulike rutene: http://www.avinor.no/lufthavn/kristiansand/direkteruter
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Litt reisehjelp ønskesRundt påsketid er for tidlig i vestlige Middelhavet. Da tror jeg kanskje du må til Tyrkia, eller muligens Kypros?
![]() |
![]() |
|
|