|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvem er raskest på bildefremkalling?Poden skal ha med seg bilder i bhg. til et eller annet, og siden jeg er treigemamma, har jeg glemt det hele helgen og burde få fremkalt de bildene så kjapt som mulig. Hvem er raskest? Kvalitet er irrelevant.
![]() |
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er raskest på bildefremkalling?De fleste fotobutikker har jo sånn halvtimes-greie, har de ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvem er raskest på bildefremkalling?Har du ikke printer hjemme eller på jobb? Det er det de fleste foreldre bruker i sånne tilfeller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvem er raskest på bildefremkalling?Jeg pleier å bruke fotoknudsen til slike ting.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Hvem er raskest på bildefremkalling?Nei, jeg har bare sort-hvitt laserprinter, og ingen fotobutikk i byen, så jeg må fremkalle på nett.
![]() |
![]() |
|
|