|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnsaker fremfor en halt oppvaskmaskin? | |||
Stoler på mor |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18 | 19,78% |
Stoler på skadd oppvaskmaskin |
53 | 58,24% |
Stoler ikke på noen |
20 | 21,98% |
Deltakere: 91. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnskaper fremfor en halt oppvaskmaskin?Vi er komfyrløse i noen uker nå, selger tok jommen med seg komfyren og kastet den når han flyttet ut, fordi "den var 12 år gammel."
![]() |
#2 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnsaker fremfor en halt oppvaskmaskiEnig med du! Hadde definitivt kjørt det i oppvaskmaskinen enn å vaske for hånd med lunket vann, som etterhvert blir ganske møkkete. Jeg ser ihvertfall at håndvasken sjelden gir like rene og blanke glass som oppvaskmaskinen gjør og det er bevis nok for meg.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnsaker fremfor en halt oppvaskmaskiNå vet jeg ikke hva kunnsaker er, men ja, jeg stoler på min mors hvis hun vasker opp for hånd. Nå skal det sies at hun bruker varmt vann og bytter om det skulle bli for guffent. Jeg er ikke glad i urent servise, så om min mor hadde gjort som din hadde jeg nok endt opp med å gjøre det på nytt når hun var dratt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnsaker fremfor en halt oppvaskmaskiKjenner til problemstillingen. Eller snarere problemstillingen om snurt familiemedlem fordi vi tok ting med fett og rester på (etter håndoppvask) i oppvaskmaskin etter arbeidet. Selv om vi hadde sagt det ikke var nødvendig å vaske opp.
![]() |
#5 |
wizzzard
|
![]() Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnsaker fremfor en halt oppvaskmaskiMmh, lese innlegg før svare kanskje. Hadde nok ikkje stolt på mor alikavel i det tilfellet der.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnsaker fremfor en halt oppvaskmaski
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnsaker fremfor en halt oppvaskmaskiDen eneste som får lov å vaske mine ting for hånd er kjæresten min, han er ekstremt nøye og har forbrenningsskader på fingrene etterpå. Nesten i hvert fall.
![]() |
![]() |
#9 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnsaker fremfor en halt oppvaskmaskiJeg hadde nok stolt mer på min mor enn på din.
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnsaker fremfor en halt oppvaskmaskiMin mors eller din mors?
![]() |
#11 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnsaker fremfor en halt oppvaskmaskiVi hadde samme problemet med vår gamle maskin, og slike tabletter i bestikk-kurven gjorde susen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnsaker fremfor en halt oppvaskmaskiJeg stoler definitivt mer på en oppvaskmaskin. Jeg tror jeg hadde lagt såpe direkte inni jeg - og tenkte at det er bedre enn håndvask.
![]() |
#13 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnsaker fremfor en halt oppvaskmaskiI dette tilfellet hadde jeg nok kjørt det gjennom oppvaskmaskinen etterpå, men genrelt sett hadde jeg sikkert ikke lagt merke til noe. Mamma er sikkert flink til å vaske opp, jeg har aldri fulgt så nøye med de gangene det har vært aktuellt. :sjuske: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnsaker fremfor en halt oppvaskmaskiStoler på min mor, men det er fordi hun altså KAN vaske for hånd, og gjør det skikkelig, med rent vann, varmt vann, skylle ting, glass først etc.
![]() |
#15 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnsaker fremfor en halt oppvaskmaski
Der er jeg også. Med min mor, altså, ikke Skilpadda sin.
![]() |
#16 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnskaper fremfor en halt oppvaskmaskJeg stoler fullt og helt på mammas oppvaskkunnskaper. Hun skyller, vasker i varmt vann, skyller i brennvarmt vann, bytter vann ved behov og passer på rekkefølgen. Oppvaskmoren i HI ville nok ikke fått oppvastillit hos meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnskaper fremfor en halt oppvaskmaskJeg stemte for mor, men det var altså min mor. Og jeg er godt opplært av henne, og ville også stolt mer på meg selv en ødelagt maskin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() |
#19 |
lettere utlada
|
Signerer.
![]() |
#20 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stoler du før på din mors oppvask-for-hånd-kunnskaper fremfor en halt oppvaskmaskJeg stoler mest på oppvaskmaskinen i det nevnte tilfellet. Glass med ostekakerester høres direkte ekkelt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|