Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Knust glass på IPad 3

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-12, 17:01   #1
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Knust glass på IPad 3

Jeg knuste Ipad-glasset for andre gang!

Sist jeg byttet det (i sommer ) var jeg i utlandet og det kostet 1600.- hos en IPad-doktor. Det er kun glasset som må byttes (Ipad 3).

Det finnes i følge Google mange som kan hjelpe meg med dette, men jeg håper noen har noen anbefalinger til seriøse aktører, helst et sted jeg kan levere selv i Oslo (og gjerne vente der mens de reparerer)?

Gammel 09-10-12, 17:09   #2
PeggyO
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2010
PeggyO har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Knust glass på IPad 3

drIpod gjør det kanskje?

PeggyO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 17:09   #3
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Dette var en ipad 2 da, men vi kjøpte faktisk nytt glass og reparasjonskit på ebay for under 200 kr, og fikset selv. Men så er vi ingeniører også da, så vi kan litt om det som gjemmer seg bak glasset. Det finnes youtubevidoer som viser hvordan det gjøres, forresten.

Gammel 09-10-12, 17:15   #4
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Det gjorde jeg og, erica. Det gikk ikke så bra. Jeg endte opp med ødelagt volumknapp og låseknapp. Og en wifi som virker litt nå og da. Men all is well, jeg kjøpte treern og gav den gamle til ungene. :ikke ingeniør:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-12, 17:17   #5
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Det gjorde jeg og, erica. Det gikk ikke så bra. Jeg endte opp med ødelagt volumknapp og låseknapp. Og en wifi som virker litt nå og da. Men all is well, jeg kjøpte treern og gav den gamle til ungene. :ikke ingeniør:

Hm, den funker som før her, utrolig nok. Men det var relativt kjelkete å få av glasset, da det var knust og ikke kom av i en bit. Måtte pirkes av bit for bit.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.