|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvilken dings er best for lydbok?Jeg går nå ut i permisjon og ser for meg at lydbøker hadde vært lurt når man ammer og triller tur. Jeg har ikke hørt på lydbok siden jeg hadde et par på CD og det er litt tungvint. Tenker at dette er noe jeg kan ønske meg som barselsgave fra mannen f.eks. Hva bør jeg ønske meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken dings er best for lydbok?Eg bruker iPod, supert om du kjøper lydbok på nett. Last ned mp3, smokk inn i iTunes, smokk inn på iPod. Og så: husarbeid!
![]() |
#4 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hvilken dings er best for lydbok?Jeg bruker min vanlige mp3-spiller og kjøper lydbøker fra Audible. Jeg har en Creative Zen X-Fi, og jeg er superfornøyd med hvordan den virker til å høre på lydbok med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dings er best for lydbok?Iphone og Audible har forsynt meg med løpeunderholdning i to år nå. Love it, rett og slett! Audible har en egen app du kan legge inn på iPoden din (antar jeg), hvis iTunes ikke funker (ikke peiling på linux).
![]() |
#6 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvilken dings er best for lydbok?Jeg hadde dem på en iPod nano før, men har dem på telefonen (iPhone) istedet for nå - jeg glemte ofte å ta med nanoen, mens jeg alltid hadde med meg fonen uansett.
![]() |
![]() |
#7 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dings er best for lydbok?MP3-spiller eller telefon fungerer greit for meg. Låner mp3-lydbøker på biblioteket og flyttre bare filene over. Null problem den gang jeg hadde Linux/Ubuntu så lenge maskina klarer å vise spilleren som en ekstern disk.
![]() |
|
|