|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Sol (og bad) i julen - hvor?Hvor reiser to voksne og to barn (4 og 6 år) for å kunne nyte litt sol, varme og evt. bad i julen/nyttår? Uten at man reiser i et halvt døgn eller mer, og uten at det koster to månedslønner eller mer?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sol (og bad) i julen - hvor?Mine foreldre feiret jul i Spania et år, Alicante området. De hadde det fint, ikke supersuper varmt, men flott likevel.
![]() |
#3 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sol (og bad) i julen - hvor?Jeg tror Gran Canaria er det sikreste du kan velge innenfor relativt kort avstand. Amadores eller noe sånt.
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Sol (og bad) i julen - hvor?Kanariaøyene. Jeg hadde valgt Sunwing på Gran Canaria eller Tenerife.
![]() |
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Sol (og bad) i julen - hvor?Du må nok til Kanariøyene. Er ikke tropevarme der heller, men en fair sjanse for noen fine dager. Er ikke veldig varmt i sjøen, og det er ganske kjølig om kveldene. Men absolutt et deilig avbrekk fra vinteren her.
![]() |
|
|