|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Noen ideer til hvordan man kan bo svært billig i utlandet?Jeg skal i bryllup nær Malaga (Sør-spania) i slutten av Juni. Også skal jeg på familieferie til samme sted de to siste ukene i juli.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen ideer til hvordan man kan bo svært billig i utlandet?Det er dårlig med campingplassen tror jeg. Men prøve å finne deg en billig leilighet? Men er vel den dyreste tiden..
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen ideer til hvordan man kan bo svært billig i utlandet?Ja, jeg tror ikke jeg kan gjøre det på "den vanlige" måten med å leie meg et sted å bo. Det går for mye penger, rett og slett. Så det er jo egentlig derfor jeg tror at vi ikke får til å gjøre det på den måten.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen ideer til hvordan man kan bo svært billig i utlandet?Jeg finner ingenting til under 2700 uka, men må da finnes noe ett eller annet sted.
![]() |
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen ideer til hvordan man kan bo svært billig i utlandet?
Ja, uansett hvor billig man finner hotell/herberg-overnatting, så blir det liksom for mye penger når det er snakk om over 3 uker.
![]() |
#10 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Noen ideer til hvordan man kan bo svært billig i utlandet?
Det er campingplass i Calahonda, du kan jo høre der? Ellers ville jeg rett og slett tatt kontakt med Sjømannskirka i Calahonda eller Den Norske Skolen i Benalmaldena, kanskje de kan hjelpe deg? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|