![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: TermokopperHvis du drikker store mengder, er jo Bodum sine veldig fine, da. For meg er de litt store, så jeg har vurdert noen litt mindre jeg så på Glasmagasinet.Nå husker jeg ikke hva de het, men det var nede i underetasjen der de har kaffemaskiner og sånne greier. De var mer som en vanlig kopp i størrelsen, så veldig kjekke ut.
![]() |
#4 |
Tankefull
|
![]() Sv: TermokopperIngen over:
![]() |
#6 |
superbruker
|
![]() Sv: Termokopper
Det gjør ikke noe om den en stor, så lenge den holder varmen lenge.
![]() |
#7 |
|
Da er Bodum sin den eneste jeg har prøvd som holder mål, og jeg har prøvd en del. Den holder på varmen kjempelenge hvis den er full. En sånn en:
![]() |
#8 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: TermokopperBodum sin er ikke tett. Jeg bruker min når jeg skal ha med meg en kopp kaffe som jeg skal drikke på veien (mens jeg venter på bussen, evt..), ikke for å ta med seg og drikke senere.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: TermokopperNei, den er ikke tett i vesken og sånn nei. Men det spurte du vel ikke om heller, Propella? Jeg har min i hånden på bussen og sånn, og på jobb. Eller i koppholderen på vognen. :leker urban:
![]() |
#10 |
...we have cookies
|
![]() Sv: TermokopperSignerer Blåbær - Contigokoppene er de beste. Lekker ikke og holder varmen greit nok lenge nok. Og et annet poeng er at de er mindre i bunnen enn Bodumkoppene. Min Contigokopp får plass i koppeholderen i bilen, Bodumkoppen bare ramler. Og søler kaffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Off the map.
|
Tror du den vil funke på smoothie også? Å drikke litt tykk smoothie av?
![]() |
#12 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TermokopperMannen skryter veldig av Thermos-koppen sin. Den rommer en halv liter og holder kaffen varm i timesvis.
![]() |
#14 |
Sviiisj!!
|
Da er du sikkert heldig med din. Min vil ikke lukke seg skikkelig.
![]() |
#16 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TermokopperHar også Bodum sin og er fornøyd. Den holder lenge på varmen. Min er heller ikke helt garantert tett men jeg har den ikke liggende rundt i vesken. Holder den alltid i hånden når jeg står langs fotballbanen.
![]() |
#18 |
Borte
|
![]() Sv: TermokopperJeg har en fra Stelton som er helt ubrukelig. Den både lekker og holder dårlig på varmen. Til gjengjeld er den griselekker.
![]() |
#19 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TermokopperJeg har sikkert 30 forskjellige og det er Contigo som går av med seieren. Holder kaffen varm lengst og er tett. Endelig en kopp som duger! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TermokopperJeg har Bodum sin som jeg lager kaffe i hver morgen. Genialt - nytrukket kaffe i bilen er nydelig, særlig når jeg sitter og stamper i trafikken de morgenene jeg må det. Jeg setter den helst ikke i vesken når den er full, men det hender den får stå i vesken når den er halvfull. Den jeg har nå er tett, den forrige var det ikke - jeg tipper ikke alle lokkene er like gode.
![]() |
|
|