Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Big Brother 2001

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-12, 21:10   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Big Brother 2001

Ser at Margareth Olin er kjæreste med Big Brother-Roy (2001).
Jeg satt klistret den gangen, men husker ikke Roy!
Noen som kan gi meg noen hint, røyk han fort ut?

Neidaså...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 21:16   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Big Brother 2001

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Ser at Margareth Olin er kjæreste med Big Brother-Roy (2001).
Jeg satt klistret den gangen, men husker ikke Roy!
Noen som kan gi meg noen hint, røyk han fort ut?

Neidaså...

Rodney kanskje?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 21:17   #3
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Roy.. Var det han høye blonde, litt sånn bolete type? :google neste:

Gammel 13-10-12, 21:18   #4
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Var ikke det han litt mørke, barske?

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 21:19   #5
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg husket Roy når jeg så bildet av han, men noe mere enn det husker jeg ikke.

Gammel 13-10-12, 21:20   #6
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Har her: http://www.seher.no/895606/olin-kjae...ig-brother-roy

Gammel 13-10-12, 21:40   #7
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han tror jeg ikke jeg hadde kjent igjen om han slo meg ned på gata. Enda jeg fulgte godt med, jeg var midt i innspurten på hovedfagsoppgaven min, så det skulle jo bare mangle.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 21:43   #8
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg husker han. Men ikke så mye mer enn det.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 21:46   #9
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han husker jeg!
Det var vel det året jeg stort sett bare så på tv...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 21:47   #10
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg husker han, men han var vel ganske anonym. Har sett han avbildet på nett i en heeelt annen setting etterpå også, tror det er detfor jeg husker han

Det var den eneste runden med Big Brother jeg så, og det gjorde litt inntrykk

Gammel 13-10-12, 21:50   #11
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Roy.. Var det han høye blonde, litt sånn bolete type? :google neste:

Hm, tror kanskje det, litt småbolete ja..?
Fant noe her,

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Gammel 13-10-12, 22:14   #12
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Var ikke det han litt mørke, barske?

Nei, det var Morten. Han brukte å tørke seg i rompa med underbuksen sin. :vesentlig:

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 22:24   #13
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lys, bredskuldret veltrent type. Ganske klassisk utseende. Tror han sitter nede til høyre på gruppebildet på videoklippet

Gammel 13-10-12, 22:30   #14
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Nei, det var Morten. Han brukte å tørke seg i rompa med underbuksen sin. :vesentlig:

Hæh? :setter-firkløver-i-halsen:
Mener du at de ikke hadde dopapir??

Jeg husker Morten ja, han mørke som var "pen". Ikke min type.

Gammel 13-10-12, 22:47   #15
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var det han som ikke kunne kaste boxerne sine, bare skylle de ned i do?

Husker forsåvidt Roy såvidt. Eneste sesongen jeg så; fast date på kvelden med BB og spybøtta da jeg var nygravid med Størsta.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 22:49   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ho-ho, jeg lurer på om det var han som var fra Skjetten, samme sted som meg. Han fremstod som forholdsvis normal, etter det jeg kan huske.

Gammel 13-10-12, 22:51   #17
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han tørket seg vel ikke, men skylte boxerne ned i do etter bruk for han kunne ikke kaste de (eller vaske de). Doen gikk tett?!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 23:42   #18
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Enn å bli kalt "Big Broter-Roy" fortsatt etter så mange år. Jeg skjønner bare ikke helt hvordan dette skal være interessant for noen å lese om. Altså, artikkelen mener jeg, ikke denne tråden altså.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 23:54   #19
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ho-ho, jeg lurer på om det var han som var fra Skjetten, samme sted som meg. Han fremstod som forholdsvis normal, etter det jeg kan huske.

Mener å huske det samme. Akkurat da jobbet jeg på Meny, så det var stor ståhei da han var innom.

Gammel 14-10-12, 00:05   #20
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å huske alle "de andre". Anette & Rodney, og Anne Mona & Ramsey gjorde så "sterkt inntrykk" at de fleste andre kom veldig i bakgrunnen synes jeg. I alle fall så mange år etter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:10.