|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Perling - hvordan stryker dere?Jenta mi har perlet denne nissen, og jeg forsøker å stryke den. Men med tanke på at denne nissen skal sprelle, så blir jeg litt bekymret. Så da lurer jeg:
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Perling - hvordan stryker dere?Knottens kunstverk strykes på begge sider. Det er av og til så tynne perlepartier at dobbeltstryking må til for at det skal henge i opp.
![]() |
#4 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Perling - hvordan stryker dere?Aner ikke riktig fremgangsmetode for den der, siden den skal sprelle, men jeg stryker bare en side når jeg stryker. De bruker perlene de har perlet i lek, og de mister gjerne en fot eller hånd, noe man kanskje unngår hvis man stryker begge sidene?
![]() |
#5 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Perling - hvordan stryker dere?Her i huset strykes det på begge sider ja. Ellers ryker de alt for lett på de tynnere partiene. Pompen elsker å perle! Han bruker aldri oppskrift. Bare perler av egen fantasi. Og ut kommer det sykehelikopter, sykebiler, traktor med henger og korn i lasta, treskere og all annen morro.
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Perling - hvordan stryker dere?Den nissen der skal jo strykes i 5 deler, og armer og bein skal festes på med ståltrå eller noe annet som gjør at hender og bein er løse.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 15-10-12 kl 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
<*(((<
|
![]() Sv: Perling - hvordan stryker dere?Stryker på begge sider, siden det lekes en del med produktene og jeg begynner å bli smålei av å være perlestrykedoktor. Stryker med lav varme og litt om gangen. Banner stille med sammebitte tenner når det strykes ting med armer og ben eller andre spinkle greier som stikker ut.
![]() |
#9 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Perling - hvordan stryker dere?
![]() |
#10 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Perling - hvordan stryker dere?
Javisst. Festes med tråd og en perle på hver side. Jeg har da lest bruksanvisningen.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Perling - hvordan stryker dere?Begge sider, ikke for sterk varme, og litt mndre hardt på fremsiden, er det jeg har utført.
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Perling - hvordan stryker dere?Har aldri strøket på begge sider, men det var jo lurt. Til ungenes perler da. Jeg og mannen perler jo mye Super Mario-stæsj og det må ikke strykes på den siden som skal vises, for da mister vi jo hele pixel-utseendet.
![]() |
#13 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Perling - hvordan stryker dere?Jeg stryker bare på den ene siden.
![]() |
|
|