Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Office-viewer for iPad?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-12, 07:44   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Office-viewer for iPad?

Jeg trenger et program for visning av Office-dokumenter på iPad. Særlig Word og PowerPoint er nødvendig.

Jeg trenger ikke kunne redigere i programmet, og pris er ikke veldig relevant.

Anbefalinger?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 07:50   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Office-viewer for iPad?

Må det være MS? Jeg kjører alt av PPP i Keynote. Bittelitt småpuss på bullets og font må til, ellers går det fint som snus.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 07:55   #3
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

PowerPoint: Hørt bra ting om SlideShark.

Visning av Word dokumenter støttes av Ipaden direkte.

Gammel 17-10-12, 07:57   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et PDF-program som konverterer alt av dokumenter til PDF og som gir meg mulighet til å ta notater, highlighte og skrive for hånd i dokumentet, men det er kanskje litt overkill? iAnnotate PDF heter det.

Gammel 17-10-12, 08:14   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Må det være MS? Jeg kjører alt av PPP i Keynote. Bittelitt småpuss på bullets og font må til, ellers går det fint som snus.

Det må absolutt ikke vøre MS, nei. Hvis det virker, så er jeg happy. Tar Keynote Word-filer også?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg har et PDF-program som konverterer alt av dokumenter til PDF og som gir meg mulighet til å ta notater, highlighte og skrive for hånd i dokumentet, men det er kanskje litt overkill? iAnnotate PDF heter det.

Den trenger jeg definitivt også!

Gammel 17-10-12, 08:16   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Visning av Word dokumenter støttes av Ipaden direkte.

Jeg mener da virkelig at jeg har hatt noen Word-filer som jeg ikke har kunnet åpne? Men det er kanskje jeg som husker feil?

Gammel 17-10-12, 09:15   #7
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke installert noe ekstra, og jeg leser wordfiler på ipaden som bare det.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 09:50   #8
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg mener da virkelig at jeg har hatt noen Word-filer som jeg ikke har kunnet åpne? Men det er kanskje jeg som husker feil?

Jeg har i hvert fall ikke opplevd Word-filer som ikke har latt seg åpne for lesing.

Gammel 17-10-12, 16:43   #9
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Jeg leser også Wordfiler direkte uten ekstra program. Til PP bruker jeg SlideShark og er veldig fornøyd med det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:10.