|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Office-viewer for iPad?Jeg trenger et program for visning av Office-dokumenter på iPad. Særlig Word og PowerPoint er nødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Office-viewer for iPad?Må det være MS? Jeg kjører alt av PPP i Keynote. Bittelitt småpuss på bullets og font må til, ellers går det fint som snus.
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Office-viewer for iPad?Jeg har et PDF-program som konverterer alt av dokumenter til PDF og som gir meg mulighet til å ta notater, highlighte og skrive for hånd i dokumentet, men det er kanskje litt overkill? iAnnotate PDF heter det.
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Office-viewer for iPad?
Det må absolutt ikke vøre MS, nei. Hvis det virker, så er jeg happy. Tar Keynote Word-filer også?
Den trenger jeg definitivt også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Office-viewer for iPad?Jeg har ikke installert noe ekstra, og jeg leser wordfiler på ipaden som bare det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
<*(((<
|
![]() Sv: Office-viewer for iPad?
Jeg har i hvert fall ikke opplevd Word-filer som ikke har latt seg åpne for lesing.
![]() |
#9 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Office-viewer for iPad?Jeg leser også Wordfiler direkte uten ekstra program. Til PP bruker jeg SlideShark og er veldig fornøyd med det.
![]() |
|
|