Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Facebook: Hemmelig vennskap?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-12, 13:14   #1
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Facebook: Hemmelig vennskap?

Søkte på en FB-profil i forbindelse med noe research og oppdaget til min store overraskelse at jeg har en felles venn med denne personen. Denne felles vennen kunne muligens vært til stor hjelp for meg, så jeg ble veldig nysgjerrig. Men når jeg trykker på venneikonet på profilen for å se hvem dette er, står det bare Mutual friends (1) etterfulgt av "No results found". Jeg finner heller ingen felles venn på vennelista hans.

Hva betyr dette mon tro? Finnes det usynlige/hemmelige vennskap på Facebook (som allikevel registreres i "felles venner")?

Gammel 18-10-12, 13:16   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook: Hemmelig vennskap?

Går det an å skjule felles venner alså? Da blir jeg i så fall veldig glad.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 13:16   #3
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Håper noen retter den overskriften, den var da riktig ubehagelig å se på.

Gammel 18-10-12, 13:29   #4
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er mulig at personen har satt seg selv til ikke søkbar på facebook, og at du da får opp at dere har en felles venn, men ikke får se hvem personen er? *spekulerer*

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.