|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Setesdalsgenser til baby/barn- med raglan?Vi har hvertfall et stk Fanakoftemønstret babyjakke med raglan, om det hjelper? Sånn i ft om det finnes oppskrifter på det mener jeg. Jeg kan ta bilde om du er interessert.
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setesdalsgenser til baby/barn- med raglan?Det vet jeg ikke, men den med rundsal er fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Setesdalsgenser til baby/barn- med raglan?Googlet litt. Noe ala dette er det, bare i tradisjonelt hvitt/blått mønster.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Setesdalsgenser til baby/barn- med raglan?Her har noen komponert heldress på egenhånd: http://handmadebysynnove.blogspot.no...terstrikk.html
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setesdalsgenser til baby/barn- med raglan?Denne du tenker på? Finnes i Sandnes sitt hefte; Klassikere 0-4 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Setesdalsgenser til baby/barn- med raglan?
Gjerne!
Til gutt også? Skal lage til svigerinnen min, men vet med meg selv at den må være med raglan/rundsal for at den skal bli ferdig.
Perfekt! Ser det er rundsal, ikke raglan, men den kan funke.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setesdalsgenser til baby/barn- med raglan?Ja, ser nå at jeg ble litt ivrig. Nesten rett, da |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Setesdalsgenser til baby/barn - med raglan?Sånn ser jakka vår ut:
![]() |
#10 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Setesdalsgenser til baby/barn - med raglan?Hvorfor skulle ikke rundsal være til gutt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Setesdalsgenser til baby/barn - med raglan?Den var veldig søt, kokos!
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Setesdalsgenser til baby/barn - med raglan?Haha, jeg har lært at jeg dypt og inderlig hater å strikke noe større enn babyluer på pinne 2,5.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Setesdalsgenser til baby/barn - med raglan?Mamma har akkurat strikket Marius til begge gutta mine, med raglanfelling. |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Setesdalsgenser til baby/barn - med raglan?Marius med raglan? Interessert.
![]() |
#16 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Setesdalsgenser til baby/barn - med raglan?
Min gutt ser lite feminin ut i sin. Jeg har ikke tenkt at det skulle være det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
snur
|
![]() Sv: Setesdalsgenser til baby/barn - med raglan?Om du strikker Marius eller Setesdal i raglan så vil ikke mønsteret bli rett i overgangen mellom bolen og ermene. Jeg har akkurat strikket Marius med rundsal til gutt etter råd her inne.
![]() |
|
|