|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor mye bruker du på ferie i året?Jeg sitter og lurer på hva vi skal gjøre i ferien. Vi pleier å dra på Sydenferie, men ser nå at det vil koste drøyt 45000 for oss to uker til Mallorca. Da er ingenting inkludert, så totalt vil det bli ca 60000 på sommerferie.
![]() |
#4 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Ikke rart vi ikke har råd til ny bil.
![]() |
#5 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Eg har i grunn aldri rekna på det? Utenom helgeturar til Oslo og helgeturar til diverse hotell rundt om har eg vore på to sydenturar og en bobilferie i år. Og siste helga i november går det ei lita formue på cupfinalehelg.
![]() |
![]() |
#6 |
weird
![]() Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Til vanlig har det vel vært et par tusen i drivstoff tur/retur familiehytta årlig. Med unntak av det siste året. Da ble det mer siden vi tok med ungene på utenlandstur. Nå er vi tilbake til det vanlige igjen.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?0,-
![]() |
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Rundt 100000. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Vi har for første gang brukt over 30000 på ferie og det føltes helt hårreisende. Vanligvis blir det under 10000. Og det blir det sikkert til neste år, med tre barn inkl. ettåring, samt århundrets huslån.
![]() |
#10 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Hysterisk mye. Har akkurat bestilt neste års ferietur. 55000,- bare i reise og opphold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
I farta!!
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Varierer. I år har vi virkelig flotta oss. Mallorca to uker etter skoleslutt i sommer, 40 000 inkl lommepenger. Også skal jeg og mannen til Mauritius om to uker, regner med det blir ca 35 000 inkl lommepenger, turen koster 24 000. I tillegg var vi på camping i Norge tre uker i sommer og helgeturer.
![]() |
#12 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Sikkert 100000 kroner i året i snitt. Kanskje mer, kanskje noe mindre. Vi reiser gjerne langt og lenge, det blir dyrt. 4 barn er heller ikke det smarteste for lommeboka. Vi drar ikke på så dyre ferier hvert år, vi reiser heller langt ca hvert annet år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Rundt 100 000 tenker jeg, blir sikkert mer når barna har blitt så store og vi kan reise mer alene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?I år fikk vi baby og har bare vært på en danmarkstur og i abrahavn men ble fort 20 000 av det.
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Vi bruker en vill formue på ferie, synes. I hvert fall 100 000 ikke inkludert lommepenger. Men det er en prioritering vi gjør.
![]() |
![]() |
#16 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Rundt 40.000,- tenker jeg.
![]() |
#17 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Vi bruker i hvert fall 100 000.-. Mye penger, men reiser er pri en for oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?I år har vi brukt lite. Alle feriedager er tilbragt på hytta. Vi har kjøpt inngang til parker osv for 5-6000.
![]() |
#19 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Mye. Vi prioriterer reising veldig høyt. I år har vi hatt et ekstremår, det har gått godt over 100 000 – men det er verdt hver eneste krone. Så prioriterer vi andre ting tilsvarende lavt – vi har ikke bil, og vi bruker svært lite på interiør og oppussing, f.eks.
![]() |
#20 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Hovedferien som er 14 dagers sydentur i juli koster ca 27.000,- Det er fly, hotell og leiebil. Vi bor i leilighet og bruker ikke så mye mer penger enn hjemme. Jeg fører ikke regnskap for resten av turene, de blir mer etter råd og lyst.
![]() |
|
|