|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Stephen King - har dere noen favorittbøker?Igår så jeg The Shining for n'te gang, og som vanlig fører det til at jeg må lese boka igjen. Fine fine historien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?Stephen King.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?Jeg har lest det meste han har gitt ut, og elsker det. |
![]() |
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?Jeg er også glad i bøkene til Stephen King og har nok lest de fleste. Til og med de 'fantasy' bøkene, selvom jeg egentlig ikke liker den sjangeren. Jeg tror den boken som jeg syntes var skumlest og som har gjort mest inntrykk er Needful things. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?Det er sikkert 20 år siden jeg leste min siste Stephen King bok, og jeg har lest maange. Husker ikke navnet på så mange av dem nå, men Carrie og the Shining rager kanskje høyest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?Jeg har lest en jeg ikke kommer på hva heter. |
![]() |
![]() |
#8 |
Halloen!
![]() Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?
Ja- Den har jeg også lest, men kommer heller ikke på navnet. :intrisert mot sin vilje: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Halloen!
![]() Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?Det var ikke "Noe for enhver?" Nei? Ja? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?The langouliers!
![]() |
#11 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?Jeg tør ikke lese slike bøker for da "må" jeg lese de ferdig selv om jeg blir vettskremt. Det samme gjelder for skrekkfilmer. Jeg tok opp The Shining for en stund siden. Den ligger på pvd-dekoderen og hvisker "se meg, se meg", men foreløpig blar jeg forbi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?"Needful Things" er den jeg liker best. Jeg kan ikke se den som flm for boken er 'ille nok'. Det samme gjelder egentlig "Misery". Boka er så godt skrevet og så grufull at jeg kan bare ikke se filmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?Jeg har faktisk ikke lest så mye Stephen King, noe som egentlig er veldig rart siden jeg er glad i sjangeren og sluker det meste av bøker.
![]() |
#15 |
søt
![]() Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?Jeg elsket Iskalde Grøss og leste masse Stephen King i ungdommen. Har de fleste bøkene men det er lenge siden jeg har lest de nå. Mitt første møte var med filmen Carrie tror jeg, utrolig bra.
![]() |
#16 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?The stand er helt fantastisk!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?Jeg liker best den veldig lite grøsseraktige Den grønne mil. Men det kan ha noe å gjøre med at jeg egentlig ikke er så veldig glad i å lese grøssere.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stephen King - har dere noen favorittbøker?
Filmen var elendig... litt pga. at CGI-en, selv etter standarden på den tiden, var eeellleeeennndig...
![]() |
|
|