|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superbasinella
|
![]() Valp i hus! Erfaringer mottas med takk!Nå har valpen vært i hus i 2 døgn. Hun er herlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Valp i hus! Erfaringer mottas med takk!Bilde? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Valp i hus! Erfaringer mottas med takk!Det går seg til. Husk at hun har vært i flokk hele stt liv, aldri vært alene. Den hun nå knytter seg til er deg, og når du forsvinner så er hun redd for at du blir borte for alltid. For det er egentlig det hun kjenner til, helt enkelt. Gi henne masse trygghet, ikke trøste når du kommer tilbake og la henne få tid til å etablere ny kunnskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Valp i hus! Erfaringer mottas med takk!Det går seg nok mest sansynlig til, men jeg ville lete masse, masse om det, slik at dere ikke får en hund med seperasjonsangst. BTDT. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Valp i hus! Erfaringer mottas med takk!Meld dere på et valpekurs, det lærte jeg mye av.
![]() |
#6 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Valp i hus! Erfaringer mottas med takk!Bilde ja?!
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Valp i hus! Erfaringer mottas med takk!Jeg hqr ikke hatt valp som ble lei seg på den måten så jeg vet ikke om det er riktig metode, men jeg skulle prøve å snakke med den når den ikke aer deg. Dvs la den høre stemmen din, den burde gjøre den trygg. Fokuser på trygghet nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Valp i hus! Erfaringer mottas med takk!Hvis ett minutt er for mye (les: hunden reagerer med å være ukomfortabel), øv med kortere intervaller. Er 5 sekunder greit, start der. Så øker du, sakte men sikkert.
![]() |
#9 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Valp i hus! Erfaringer mottas med takk!
Veldig viktig. Hadde stort utbytte av det vi også. Koselig å treffe andre nye hundeiere også |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|