Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Koselig kafe i Bodø?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-12, 19:25   #1
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Koselig kafe i Bodø?

Jeg skal en tur til Bodø. Jeg skal på sykehuset, men har time veldig tidlig på dagen, så jeg har noen timer å slå ihjel før flyet går hjem. Jeg tenker jeg skal se om jeg finner et par julegaver, men jeg har også lyst å til å sitte på en koselig kafe med en bok/avis. Er det noen som har et tips. Kan gjerne servere noen lunsjretter.

Gammel 21-10-12, 20:31   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koselig kafe i Bodø?

Du verden i Sjøgata, En kopp på SAS-hotellet, Kafka, som ligger opp til venstre i første tverrgate etter 7. himmel når du går Storgata fra glasshuset mot SAS. Det er kommet en ny kafé der jeg ikke har vært men som ser fin ut, Babel. Hvis du går ut av glasshuset på "torgsida" og svinger til høyre ligger den på hjørnet mot Dronningens gate.

Sånn for eksempel.

Gammel 21-10-12, 20:32   #3
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koselig kafe i Bodø?

Takk for tips.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.