Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Haster: Superfit vinterstøvler - smale eller normale?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-12, 00:20   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Haster: Superfit vinterstøvler - smale eller normale?

Har puttet 2 par vinterstøvler fra Superfit i handlekurven, og de ligger der fortsatt og frister (de beste vinterstøvlene blir jo så fort utsolgt) men jeg trenger litt hjelp fra dere:

Jeg mener jeg har hørt at Superfit ofte er smale i foten? Begge mine barn har brede føtter.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 00:21   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haster: Superfit vinterstøvler - smale eller normale?

Jeg synes Superfit var smalere enn viking.

Gammel 23-10-12, 00:22   #3
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Min erfaring er at de er smale.

Gammel 23-10-12, 00:30   #4
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Veldig smale ja er min erfaring også.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 00:33   #5
elg
Superduperaktiv

elg sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
elg er litt kulelg er litt kulelg er litt kul
Standard

Vi fikk beskjed i skobutikken om at de var veldig smale.

elg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 10:23   #6
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Både Ecco og Superfit er smale, ja.

Gammel 23-10-12, 10:25   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knerten likte dem ikke, så vi har returnert de vi bestilte.

Gammel 23-10-12, 10:26   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kjøper du? Nett?

Gammel 23-10-12, 10:32   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Ja, Superfit og Ecco er for smale føtter. Viking er for bredere føtter.

Gammel 23-10-12, 10:41   #10
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Superfit er smale, og derfor valgte vi det til snuppa i år. Det blir interessant å se om de holder henne varm og tørr, men vi har også Kavat på lur til de kaldeste dagene.

Jeg synes forresten at det er vanskelig å finne barnesko med smalere passform, spesielt i sko som skal tåle røff bruk.

Gammel 23-10-12, 15:46   #11
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

De passer ikke til barn med høy vrist i alle fall.

Gammel 23-10-12, 15:50   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Superfit har tre ulike bredder på skoene sine, så det kommer an på modellen.
De sitter utrolig mye bedre på foten enn f.eks Ecco er min erfaring. (men mine barn har ikke utpreget bred fot)

Gammel 23-10-12, 20:05   #13
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Takk for tipset! Da satser jeg på Viking på nett.
Noen som vet om det er store forskjeller på Viking vinterskoene? Det finnes jo flere typer. Prismessig ligger de jo på fra 7-800 kr til 1100 for vinterstøvlene. (str 32/34)

Gammel 23-10-12, 21:46   #14
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vær obs på at enkelte Viking er utrolig smale, enda smalere enn ecco. Jeg kjøpte et par på XXL, lurer på om de het Play. De var så smale at jeg ikke kan tenke meg at de kan passe norske barn.

Gammel 23-10-12, 22:01   #15
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vær obs på at enkelte Viking er utrolig smale, enda smalere enn ecco. Jeg kjøpte et par på XXL, lurer på om de het Play. De var så smale at jeg ikke kan tenke meg at de kan passe norske barn.

De må passe mine barn! Endelig! De har tidenes smaleste føtter. Hvordan så de ut?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 22:02   #16
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hmmm...må kanskje ta meg en runde i butikkene. Håpte jeg skulle slippe unna. Uansett, kjøper jeg på nett er det fri frakt og retur, dersom de ikke skulle passe. :tenkeboks:

Gammel 23-10-12, 22:03   #17
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Vesla her har veldig smale føtter og Superfit og Ecco passer henne godt så jeg tror ikke de passer så bra til brede føtter.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 23:06   #18
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

De må passe mine barn! Endelig! De har tidenes smaleste føtter. Hvordan så de ut?

Sorte. Men tror den modellen kun finnes i små str. Det var på XXL.

Endte opp med Ecco til min yngste. Superfit utgikk pga. hans høye vrist. I fjor og året før hadde han Viking edge (tror det var den) og aller første år ecco. Viking er varmere enn ecco, da.

Gammel 23-10-12, 23:07   #19
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Hmmm...må kanskje ta meg en runde i butikkene. Håpte jeg skulle slippe unna. Uansett, kjøper jeg på nett er det fri frakt og retur, dersom de ikke skulle passe. :tenkeboks:

Det er den eneste modellen jeg har sett fra Viking som har vært så smal, altså, så det er neppe vanlig.

Gammel 23-10-12, 23:19   #20
indie

indie sin avatar

Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har bare erfaring med at Viking er brede, så tror ikke du skal være bekymret for å bestille på nett.

Mine barn har smale føtter, Superfit passer perfekt til ettåringen.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.