|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Facebook: Hvordan blokkere Farmville- og andre spillinvitasjoner?Jeg får ingen, så du kan helt sikkert stille inn slik at du slipper. Jeg har kanskje helt blokkert app-tilgang på hele FB, så andre er muligens ikke så radikale, men du kan jo prøve.
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook: Hvordan blokkere Farmville- og andre spillinvitasjoner?Personverninnstillinger, blokkerte personer og applikasjoner, blokker applikasjoner, der skriver du inn navnet på den applikasjonen du vil blokkere.
![]() |
#4 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook: Hvordan blokkere Farmville- og andre spillinvitasjoner?Eller når du har fått en forespørsel, så kan du klikke på Applikasjonssenter i menyen til venstre, og gå inn på "nye forespørsler". Der kan du finne krysset i hjørnet på forespørselen og velge å blokkere det spillet for evig og alltid.
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Facebook: Hvordan blokkere Farmville- og andre spillinvitasjoner?Det er ganske befriende ja.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook: Hvordan blokkere Farmville- og andre spillinvitasjoner?Takk for tips! Nå slipper jeg flere FarmVille2-forespørsler.
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Facebook: Hvordan blokkere Farmville- og andre spillinvitasjoner?
Ja, for de trykker bare "send to all", noe jeg skjønner men som jeg også skjønner irriterer ikke-spillere såpass mye at det virkelig ikke kunne falt meg inn å gjøre det. Jeg har blokkert alt av spill på min vanlige profil og bruker altså kun spilleprofilen til spill. Stusser litt over at ikke flere tenker sånn.
![]() |
#10 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Facebook: Hvordan blokkere Farmville- og andre spillinvitasjoner?Jeg er ganske sikker på at jeg har blokkert ørten spill, men får allikevel like mange forbanna spillforespørsler |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|