|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
bits and pieces
|
![]() Hvilken farge på heklet gave?Jeg tenkte jeg skulle hekle en gave, skjerf/hals og pulsvarmere.
![]() |
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvilken farge på heklet gave?Jeg ville likt å få svart, grått eller en annen nøytral farge. Jeg ville sikkert likt å lage noe i artigere farger.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken farge på heklet gave?......
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05. ![]() Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvilken farge på heklet gave?Jeg kan snikhøre litt med en kollega av henne også.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken farge på heklet gave?Grå er bra uansett hvilken stil hun har |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvilken farge på heklet gave?Svart, grå, muldvarp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvilken farge på heklet gave?Kjenner jeg bremser ved grått jeg også, siden det er noe jeg selv ikke kler. Men jeg skal jo egentlig ikke ha svart heller.
![]() |
![]() |
#11 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvilken farge på heklet gave?Jeg er bare 39 og får angst av turkis, rosa, lilla, rødt, grønt etc på klærne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilken farge på heklet gave?Jeg (like over 40 :jupp) ville sikkert valgt koksgrått, som jeg liker godt selv og opplever som ganske nøytralt. Eller en kombinasjon av lys og mørk grå.
![]() |
#13 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hvilken farge på heklet gave?Jeg liker grønt (som i ermene og kragen på genseren jeg hadde på meg da vi møttes) og har også begynt å lke rødt og enkelte blåfarger. Pluss lilla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hvilken farge på heklet gave?Finn ut hvilken farge vinterjakken hennes er. Hva slags farger har damen i hår og øyne?
![]() |
#15 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvilken farge på heklet gave?Nå har jeg sett dama i øya i halvannet år, men jeg vet da søren hva slags farge hun har på øynene.
Sist redigert av star : 25-10-12 kl 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvilken farge på heklet gave?Mens jeg igjen aner ikke hva jeg skulle gjort med svart.
![]() |
#17 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilken farge på heklet gave?
Lilla passer IKKE alle, definitivt ikke meg, verken før eller etter 40. Hvis du ikke vet hva slags farger hun liker, ville jeg tatt en veldig nøytral. Koksgrått, for eksempel. Eller en av de fargene du har sett henne bruke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hvilken farge på heklet gave?
![]() |
![]() |
#19 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hvilken farge på heklet gave?Hvis hun hadde svart kåpe så ville jeg ikke ha laget noe svart, men heller noe som var en kontrast til kåpa. Burgunder er jo veldig in i tiden og hvis hun er observert med burgunder så kunne du jo ha gått for det?
![]() |
#20 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken farge på heklet gave?Brun, beige og sånne farger hadde ikke jeg brukt, kler de ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|