|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Hvilken vei leser jeg dette heklemønsteret?Jeg er forvirret. Leser man dette fra nederste høyre hjørne og oppover? Og så fra midten og oppover? Eller hæ? http://www.garnstudio.com/lang/no/vi..._id=12&lang=no
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vei leser jeg dette heklemønsteret?For et elendig mønster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilken vei leser jeg dette heklemønsteret?Takk! Glad det ikke bare er meg som syns det der ikke var det beste å forstå. Hvilken vei leser jeg diagrammet? Oppover eller bortover.
Sist redigert av Tallulah : 27-10-12 kl 08:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvilken vei leser jeg dette heklemønsteret?Hmm, jeg har aldri fulgt sånt heklemønster men heklet masse som barn. Intuitivt hadde jeg begynt nederst til venstre og gått mot høyre og neste rad fra høyre til venstre. Altså samme retning som jeg hekler.
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
![]() Sv: Hvilken vei leser jeg dette heklemønsteret?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken vei leser jeg dette heklemønsteret?Jeg holder på med en strikkeoppskrift fra drops nå og den er også elendig. De har fått flere tilbakemeldinger på siden på akkurat den også, men de svarer ikke og forbedrer ikke oppskriften. Hadde trodd at brukervennlige oppskrifter var en selvfølge når det er nettbasert og en har mulighet for å redigere.
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
![]() Sv: Hvilken vei leser jeg dette heklemønsteret?Drops er vel ikke akkurat kjent for lettfattelige mønster. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|