|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhånd?Har du kjøpt en reise til partneren din (eller mora di eller søstra di eller noen) uten at vedkommende visste det før h*n fikk billettene i hånda? Sist redigert av Cuyahoga : 28-10-12 kl 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhåndNei. Men jeg har fått sånn gave. Lite var egentlig ordnet, men det var langt frem i tid, så vi bare satset på at det skulle gå bra.
![]() |
![]() |
#3 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhåndJeg har ordnet en overraskelsestur til mannen og meg. Jeg lurte meg inn på mobilen hans og fant mailadressen til sjefen, og sendte mail til henne og ba henne om å finne på noe han "måtte gjøre på jobb" den helgen slik at han ikke fant på noe annet å gjøre. Hun var helt med på notene, og syns det var kjempegøy.
![]() |
![]() |
#4 |
Peppy!
|
![]() Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhåndJeg har gjort det to ganger. Ene gangen var det i juli, og da var det å få fri uproblematisk. Andre gang var i januar. Da kjøpte jeg flybilletter som kunne kanselleres, i tilfelle rottefelle. Min mann elsker slike overraskelser. Jeg ville hatet det selv. :kontrollfrik: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhåndJeg ga ham reisen et par måneder før vi skulle dra, sånn at han kunne få ordnet med fri, lagt seg opp litt lommepenger og få tid til å glede seg skikkelig. Jeg overleverte et ark med en rebus på etter å ha servert mat fra det aktuelle landet (USA), mens jeg lot sound-tracket være "Take a walk on the Wild Side". Han ble hoppende glad.
![]() |
![]() |
#6 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhåndBrus og sel, Nolo? Hvor var dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhåndFor noen år siden skulle mannen egentlig på guttetur til England. Men så bygget vi hus og han fant ut at han ikke hadde tid. Jeg syntes han både hadde tid + at han fortjente det, så jeg fikk "bestilt ham inn" på gutteturen. Tok bare kontakt med en av kompisene hans som skulle reise, overførte penger til ham og så ordnet han resten.
![]() |
#8 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhånd
Det var litt flaut å måtte få det forklart, for vi hadde venner som bodde i Brüssel og han hadde gjort seg fore med tegning, men det er nok ikke en av hans sterke sider.
![]() |
![]() |
#9 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhånd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Unik
|
![]() Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhåndHar gitt til foreldra mine ein gong. Gav dei ei langtur helg, eit stykke fram i tid. Ordna seg heilt fint, akkurat slik som eg hadde rekna med.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhåndJa, men feigaut rett etterpå og fortalte han det. Mest på grunn av at jeg fant på noe som krevde underskriften hans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhåndFaren min har fått det i gave. Han fikk en invitasjon god tid i forveien med datoer og litt info om hva han trengte å ha med, som pass, gode sko til byvandring osv, men ingenting som røpet hvor vi skulle. Det fikk han først vite kvelden før avreise. Det var ingen som trengte å organisere noe barnepass, så det var ikke et tema.
![]() |
#13 |
nygift
|
![]() Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhåndJa til mannen, han visste at vi skulle på tur da, vi skal bare reise en annen plass en det han trodde.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhåndJa, jeg har gjort det til søstern og mannen. Det var ikke nødvendig med fri fra jobb i søsterns tilfelle, men ordnet resten ift pakking, barnepass, osv med mannen hennes. Når det gjelder reisen som min mann fikk/får i gave ble det til at jeg involverte ham i turen etter en stund, men da var stort sett det meste ordnet på forhånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhåndNjei, men jeg har ordnet at vi fikk flere med i reisefølget som han ikke hadde forventet. Vi reiste på besøk til et utenlandsstuderende barn, og fikk med oss hele gjengen.
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhåndJa.
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhånd?Ja det har jeg gjort. Til Tunisia. Han luktet lunta noen dager før vi skulle dra, for jeg måtte sørge for at han hadde passet sitt tilgjengelig. Han trodde vi skulle en svipptur med Kielferja eller noe sånt |
![]() |
![]() |
#19 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhånd?Jeg har gitt mannen en reise i gave
![]() |
![]() |
#20 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Har du kjøpt en reise til partneren din uten at h*n visste det på forhånd?Har ikke gjort det selv, men fikk en slik overraskelse av mannen da vi giftet oss.
![]() |
|
|