|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Sodastream - En nyttig maskin for en som bør drikke mer vann?Jeg veldig glad i brus, men det er jo begrenset hvor mye jeg bør drikke av dette. Vanlig vann har jeg aldri vært glad i, men Farris eller Olden Boble går fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
<*(((<
|
![]() Sv: Sodastream - En nytting maskin for en som bør drikke mer vann?Jeg har hatt min i omtrent ett år, og bruker den fortsatt daglig. Gasspatronen er vel den samme på alle sammen, så modell/type har med hva slags utseende du liker på maskinen og drikkeflaskene og hvor mye du er villig til å betale for det.
![]() |
#4 |
Trøtt
|
![]() Sv: Sodastream - En nytting maskin for en som bør drikke mer vann?Den er genial. Nå om dagen takler jeg ikke carbonated drikke så jeg står over, men ellers er den i bruk hele tiden. Gjør vanlig kjedelig vann til deilig boblevann. Anbefales. Vi har basic-modellen til Sodastream.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sodastream - En nytting maskin for en som bør drikke mer vann?Hmm... Jeg er heller ikke noe glad i vann uten kullsyre, så kanskje dette hadde vært noe? Hvor kjøper man gasspatronene og hva koster de? Det er sikkert det samme som å spørre hva en bil koster, men...
![]() |
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sodastream - En nytting maskin for en som bør drikke mer vann?Vi har basic-modellen, og den er mye i bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Sodastream - En nytting maskin for en som bør drikke mer vann?Påfyll til gasspatron koster ca. 200 kroner, vi bytter patron på Jernia. (Leverer tilbake den gamle og kjøper en ny.)
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sodastream - En nytting maskin for en som bør drikke mer vann?Vi har denne tror jeg, men i hvit: http://www.elkjop.no/product/hjem-og...yremaskin-sort |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
<*(((<
|
![]() Sv: Sodastream - En nytting maskin for en som bør drikke mer vann?Du kan bytte patronene hvorsomhelst hvor de selger sånne maskiner. Jeg byttet på Elkjøp før jeg ble dritlei av at jeg måtte lete opp selger/stå i ventekø for selger inne i butikken for så å stå i betalingskø hver gang jeg skulle bytte patron. Nå bytter jeg som oftest på Kitchn, hvor jeg får hjelp direkte i kassa med en gang. Og jeg lurer på om ikke det kostet noen kroner mindre også, men det kan være ønsketenkning.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Sodastream - En nytting maskin for en som bør drikke mer vann?Jeg elsker min - fullstendig brusavhengig, og denne hjelper meg å drikke mer vann (og mindre brus) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sodastream - En nytting maskin for en som bør drikke mer vann?Jeg fikk min for snart 2 år siden og den brukes mye. Jeg er heller ikke noe glad i flatt vann, men med litt bobler i synes jeg det blir noe helt annet. Her går det nesten utelukkende i brusvann (som det heter hjemme hos oss) og kaffe.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Sodastream - En nytting maskin for en som bør drikke mer vann?Men hvor ofte bytter dere, dere som bruker den daglig?
![]() |
![]() |
#17 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Sodastream - En nytting maskin for en som bør drikke mer vann?
Så lenge du ikke har annet enn vann oppi, er det vel ikke noe problem. Men det står en best før-dato på flaskene, er det noen som vet om det er viktig?
![]() |
#18 |
<*(((<
|
![]() Sv: Sodastream - En nyttig maskin for en som bør drikke mer vann?http://www.sodastreamusa.com/faq.aspx#e1
![]() |
#19 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Sodastream - En nyttig maskin for en som bør drikke mer vann?Vi har en, er veldig fornøyd. Brukes ukentlig.
![]() |
#20 |
nju nja njo
|
![]() Re: Sodastream - En nyttig maskin for en som bør drikke mer vann?Vi bruker vår daglig og er veldig fornøyd. Bruker den kun til vann og bytter patron ca hver 2.-3. måned.
![]() |
|
|