|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Norwegian har lagt ut langdistansebillettene!Har dere sett det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norwegian har lagt ut langdistansebillettene!Ja, jeg har sjekket. Vi har allerede billetter til Thailand til sommeren, som vi betalte 26 000 for. Norwegian skulle ha 29 000 for de samme dagene, men da inngår jo ikke mat aller noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Norwegian har lagt ut langdistansebillettene!Har forsøkt å bestille siden kl 11. Sidene brøt sammen, nå koster billettene like mye som SAS inkl avgifter, sete og bagasje. Vi skal til Orlando, så vi så for oss billige billetter til NY, men alt i alt, like dyrt som andre. Men så flott at du fikk billige billetter til Bangkok!
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norwegian har lagt ut langdistansebillettene!Jeg prøvde New York. Hadde fullt ut alt, men i det jeg skulle fylle inn betalingsinfo hang hele greia seg, og da forsvant alt. Og dermed røyk prisen, og etterpå ble prisen mye høyere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Norwegian har lagt ut langdistansebillettene!
Samme her. Ikke forsøkt siden kl. 11, men forsøkte meg med billige billetter via NY til Orlando. Ja ja ...
![]() |
#7 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norwegian har lagt ut langdistansebillettene!Jeg fikk kjøpt billetter til New York for meg o mannen. 5500 kr for oss begge med mat, bagasje og setereservasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norwegian har lagt ut langdistansebillettene!Kom meg heller ikke inn på sidene.
![]() |
|
|