|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Skal sy servietter, hva slags stoff?Jeg skal sy servietter tenkte jeg. Blir helt enkle i hvitt. Men hva slags stoff egner seg til det?
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Skal sy servietter, hva slags stoff?Hmm, jeg tenkte på det, men vil ikke det krølle seg og være et helsikes leven å stryke? Tenkte på sånne tykke stoffservietter som de har på restaurant ol. De er vel i bomull.
![]() |
#4 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal sy servietter, hva slags stoff?Bomullsdamask eller lin.
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal sy servietter, hva slags stoff?Lin er fint. Der er det mange lekre farger som fungerer også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Epikur
|
![]() Sv: Skal sy servietter, hva slags stoff?Stryk dem rett ut av maskinen, da holder de seg fint. Det er lin eller damask man bruker på restaurant.
![]() |
|
|