|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
geskjeftig
|
![]() Konkrete anbefalinger til familietur på nyåret?Jeg drømmer om å ta med familien bort en ukes tid på nyåret (januar, februar, mars), men blir helt svimmel av alle mulighetene, og er ikke noen erfaren charterturist, akkurat.
![]() |
#2 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Konkrete anbefalinger til familietur på nyåret?Egypt. (Evt Dubai eller Jordan, men dyrere).
![]() |
#3 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Konkrete anbefalinger til familietur på nyåret?Har du tips til konkrete hoteller?
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Konkrete anbefalinger til familietur på nyåret?Gran canaria. Etter min mening det eneste som oppfyller dine kriterier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Konkrete anbefalinger til familietur på nyåret?Og mer konkret: Et eller annet hotell (alt etter hva dere har råd til) i maspalomas-/ melonerasområdet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Klar
|
![]() Sv: Konkrete anbefalinger til familietur på nyåret?Begynnelsen av januar pleier å være lavsesong, og da er det nok mulig å få rabatterte, gode hoteller til en veldig billig penge. Meld deg på star tour og ving sine nyhetsbrev, så får du de gode tilbudene. Så at Star Tour solgte mange turer til 50 % i forrige nyhetsbrev, men sjekka ikke hvor og når det var snakk om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Konkrete anbefalinger til familietur på nyåret?
Jeg har bare vært i Nord-Afrika utenom charter, så ingen hotellanbefalinger. Vi skal til Egypt i februar, med mindre de starter tredje verdenskrig eller noe innen den tid.
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Konkrete anbefalinger til familietur på nyåret?Etter min mening er sydkysten av GC værsikkert hele vinteren. Man KAN muligens være uheldig, men det skal godt gjøres. De andre Kanariøyene er ikke værsikre, men nå skriver jo HI at ekstremvarme ikke er et must, så da ville jeg ikke bekymret meg for det akkurat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Konkrete anbefalinger til familietur på nyåret?Jeg er litt engstelig for Egypt nu til dags.
![]() |
#10 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Konkrete anbefalinger til familietur på nyåret?Jeg liker ikke resorter, men det er mange fine hoteller i meloneras, og mange liker jo sunwing Arguineguin. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|