|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Melder seg ut av Norge
http://www.ba.no/nyheter/irix/article6345922.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Melder seg ut av Norge
![]() |
#3 |
This is normal!
|
Det synes jeg er en god kommentar til saken: "Nei, nå har jeg aldri hørt på maken!"
![]() |
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Melder seg ut av NorgeDet å betale skatt har da ingenting med statsborgerskap å gjøre?
![]() |
#6 |
Dårlig husmor
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 16-11-12 kl 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Melder seg ut av NorgeDessuten kan man ikke frasi seg statsborgerskapet på denne måten, ikke uten å ha et annet statsborgerskap. Det sier i alle fall Fylkesmannen: http://www.ta.no/nyheter/article6344864.ece
![]() |
#10 |
This is normal!
|
![]() Sv: Melder seg ut av NorgeMen dere må da være enige i at Staten ikke bare kan gi oss disse personnummerne? De må jo referer ikke til oss som naturlig personer!
![]() |
![]() |
#11 |
Tidsklemma
|
Oh my ..
![]() |
#12 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg lurer på hva hun mener med det?
Nei, da så. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
This is normal!
|
![]() Sv: Melder seg ut av NorgeJeg vil at Staten heretter skal referere til meg som "den naturlige personen noen". Hvis de skriver noe annet på selvangivelse, i brev eller i legejournaler kommer jeg til å lime dem fast til en kornsirkel.
![]() |
![]() |
#16 |
Whatever, never mind
|
Det er hun selv som påstår dette altså.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Melder seg ut av NorgeNei, hun trenger vel ikke betale skatt, eller følge norske regler lenger nå som hun har levert fra seg passet sitt..
![]() |
#18 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Melder seg ut av NorgeHun kan jo ikke være Norges første anarkist. Kanskje hun bør ringe Stein Lillevolden for å få noen tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Melder seg ut av NorgeHun må passe på så hun ikke tar veien hjem da, men går et godt stykke på siden av den. Du vet staten med veier og sånnt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|