Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

[Kaffe] Kapselmaskin til svigers til jul

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-12, 20:48   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[Kaffe] Kapselmaskin til svigers til jul

Svigers liker kaffe maskinen min fra Nespresso godt og jeg tenkte å spleise med mannens søster på julegave til de i år. Hvilken kapselmaskin ville du anbefalt?

Jeg har Citz and milk, men de drikker ikke melkebasert kaffe. De drikker nok "vanlig" lungo kaffe. De er glad i traktekaffen sin, men er giddaslause så de lager som regel pulverkaffe i microen. Å lage en og en kopp vha kapsel appelerer til de. Det bør ikke være avansert maskineri til dem.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 20:50   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Kaffe] Kapselmaskin til svigers til jul

Jeg har nespresso sin. Ok den. Men jeg liker faktisk mye bedre den som de har kapsler til overalt. DeLungo (?). Så kunne jeg valgt på nytt, så hadde det blitt den.

Gammel 18-11-12, 20:50   #3
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Enkel Nespressomaskin uten melkesteamer.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 20:54   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Tips. Hva heter greiene? Finnes det flere?

Er den DeLungo-greien like god på smak? Jeg liker ikke kaffe i det hele tatt så for meg smaker jo alt dritt.

Gammel 18-11-12, 21:01   #5
Ivars_mamma
We weren't born to follow

Ivars_mamma sin avatar

Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Jeg er ikke en kaffedrikker selv, men har hørt fra andre at nespresso gir den beste kaffen. Når det gjelder hvilken type, så tror jeg ikke det smaker forskjellig. CitiZ er liten og nett mens essenza er litt billigere og litt større. Skulle jeg valgt mellom de hadde jeg nok tatt førstnevnte.

Gammel 18-11-12, 21:01   #6
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Hva med en Citiz uten melk da?

Mora mi har DeLungo nå, hun synes det er strålende, jeg synes det er sånn passe, men det er i det minste mange divisjoner over den Senseo-kaffepadsmaskina hun hadde før. Liker svigersene dine pulverkaffe fra mikroen liker de nok DeLungo også.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 21:06   #7
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mange å velge mellom på Elkjøp: http://www.elkjop.no/catalog/hjem-og...bute=Nespresso

Jeg liker utseende på Citiz (du får den uten melkesteamer også). Pixie er også liten og nett.

Gammel 18-11-12, 21:17   #8
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har selv Citiz og ga Pixie til mine foreldre til jul i fjor. Veldig fornøyd! Vi har kjøpt melkesteamer i tillegg, men hvis de ikke drikker melkebasert kaffe er jo ikke det nødvendig.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 21:21   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Det har jeg, veldig fornøyd.

Gammel 18-11-12, 21:42   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Hva med en Citiz uten melk da?

Mora mi har DeLungo nå, hun synes det er strålende, jeg synes det er sånn passe, men det er i det minste mange divisjoner over den Senseo-kaffepadsmaskina hun hadde før. Liker svigersene dine pulverkaffe fra mikroen liker de nok DeLungo også.

DeLungo - jeg får ikke noe googletreff på det. Mener dere Dolce Gusto?

Gammel 19-11-12, 09:33   #11
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En liten ting - er svigers fortrolig med å bestille kaffekapsler på nett? Hvis ikke, så er kanskje ikke Nespresso så lurt. Da er det kanskje bedre med en av maskinene som benytter kapsler som kan kjøpes i vanlig butikk

Gammel 19-11-12, 09:36   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

minuset med nespresso er det som Selma påpeker tenker jeg. Jeg har Dolce Gusto. Jeg synes faktisk at kaffen derfra funker helt fint den også - men nå skal det sies at jeg fortsatt foretrekker presskanne altså

Gammel 19-11-12, 09:43   #13
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tassimo er en fin maskin.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.