|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Pent antrekk/juleantrekk til gutterNoen som har noen linker, eller sett noen fine skjorter og penbukser til gutter? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Pent antrekk/jule antrekk til gutterJeg har kjøpt bukse, skjorte og vest (med slips) i sett på nok200.com til tvillinggutta mine, i to forskjellige farger. Kvaliteten er ikke fantastisk, ser jeg, men helt ok, og ikke dårlig, i forhold til pris og forventet mengde bruk. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Pent antrekk/juleantrekk til gutterMemini, Miniature, Wheat, Mexx og Roselille har stort sett vært mine "bankers". I kjedebutikkene finner jeg sjelden noe, skjønt det hender, men i år synes jeg ikke det er noe i det hele tatt.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pent antrekk/juleantrekk til gutterMin har mange fine skjorter, så han bruker de. I tillegg har han både en rød og en grå vest. Han har fått ny sort finbukse fra Ralph Lauren, snill venninne som kjøpte som gave fra USA.
|
|
|
#8 |
|
Sv: Pent antrekk/juleantrekk til gutterBenetton synes jeg pleier å ha OK ting.
|
|
|
#9 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Pent antrekk/juleantrekk til gutterTakk for svar. Da skal jeg sjekke litt rundt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Fortynnet
|
Sv: Pent antrekk/juleantrekk til gutterJeg kjøpte en fin mørkegrå bukse med litt ruter, hvit skjorte og en grå mønstrete genser til min gutt i dag. Alt var fra Name it, det fantes også i de størrelsene du trenger. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pent antrekk/juleantrekk til gutterJeg fant fine vester på Cubus faktisk. Helt enkle, grå. De får like vester, men forskjellige skjorter og bukser. Eldstemann liker å bruke slips, han har et fint fra PoP som matcher skjorta til lillebror |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sv: Pent antrekk/juleantrekk til gutter
Jeg kjøpte en sånn grå vest på Cubus forleden.
|
![]() |
|
|