|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Kokosmelk i kartong uten tilsetningsstofferNoen som vet hvor i Oslo jeg får tak i kokosmelk i kartong (ikke boks), uten tilsetningsstoffer? |
![]() |
![]() |
#2 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kokosmelk i kartong uten tilsetningsstofferSantamaria har en lilla boks kalt coconut cream,den er uten. Her finner jeg den på mega,ICA, obs og meny/ultra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Kokosmelk i kartong uten tilsetningsstofferCoconut cream, er det da kun den kremen som ligger på toppen i kokosmelboksen? For den bruker jeg å piske krem av innimellom.
![]() |
#4 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Kokosmelk i kartong uten tilsetningsstoffer
Det er en feit kokosmelk med 21% fett. Usikker på om du kan piske krem av den. Den finnes også på en liters kartogner for srorhusholdning (stor cash har den). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
Det er den jeg vil ha! |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
De kokosmelkene jeg har testet (og det er mange!) vil ikke skille seg selv om de har stått i kjøleskap i evigheter. Jeg vil også ha bare kremen (i blant) men det går jo ikke! |
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Kokosmelk i kartong uten tilsetningsstofferÅh? Så merkelig, mine er skilt allerede når jeg kjøper dem, de trenger ikke stå i kjøleskapet engang. Med en gang jeg åpner boksen, er alt det hvite helt øverst så jeg må grave i boksen for å få ut vannet som er helt nederst.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Kokosmelk i kartong uten tilsetningsstofferTror kanskje ikke jeg har testet den der, må sjekke! |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Kokosmelk i kartong uten tilsetningsstofferJeg har brukt denne mest, siden det er den eneste økologiske jeg finner og den har bare ett tilsetningstoff. Men det er bare hver fjerde boks som skiller seg. |
![]() |
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Kokosmelk i kartong uten tilsetningsstofferAh. Kan hende det er pga. tilsetningstoffene den skiller seg.
![]() |
#12 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Kokosmelk i kartong uten tilsetningsstofferDen fra Rema er allerede skilt ved åpning.
![]() |
|
|