Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Utestemme og julekort fra FotoKnudsen

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-12, 09:43   #1
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Utestemme og julekort fra FotoKnudsen

Vi fikk fantastiske barnehagebilder fra Utestemme i år, som samarbeider med FotoKnudsen. Der kan man nå bestille julekort med barnehagebildene på.

Jeg vet mange er misfornøyde med FotoKnudsen, men det er jo unektelig enkelt å bestille derfra, når jeg kan bruke barnehagebildene.

Var inne der nå og laget et kort, men på bildene jeg har lagt inn er det jo Utestemme-vannmerke på. Skjønner de av seg selv at de skal ta vekk dette, tro? Litt kjipt å bestille 50 julekort med vannmerker på...

Erfaringer?

Gammel 23-11-12, 10:00   #2
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsen

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Vi fikk fantastiske barnehagebilder fra Utestemme i år, som samarbeider med FotoKnudsen. Der kan man nå bestille julekort med barnehagebildene på.

Jeg vet mange er misfornøyde med FotoKnudsen, men det er jo unektelig enkelt å bestille derfra, når jeg kan bruke barnehagebildene.

Var inne der nå og laget et kort, men på bildene jeg har lagt inn er det jo Utestemme-vannmerke på. Skjønner de av seg selv at de skal ta vekk dette, tro? Litt kjipt å bestille 50 julekort med vannmerker på...

Erfaringer?

Jeg vet jo ikke, men jeg vil tro at de har vannmerke på for at ikke du skal laste ned bildet og skrive det ut selv og at det ikke er påde bildene man får i posten hos fotoknutsen.

Gammel 23-11-12, 10:06   #3
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg skjønner jo det, men siden jeg må godkjenne at julekortet er akkurat sånn jeg vil ha det så ble jeg litt i tvil...

Gammel 23-11-12, 10:06   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er forøvrig veldig fornøyd med FK sine julekort, og de ble billigere der for meg enn hos nfoto feks. Synes sidene er bedre også.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 10:06   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det må jo skjønne det?
Det er nok bare fordi de ikke ønsker det skal brukes andre steder?
Ta en tlf?

Gammel 23-11-12, 10:07   #6
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Det er godt å høre, Nessie!
Fant akkurat ut at man kan omtrent lage sitt eget julekort også, så nå ble det ganske fint, synes jeg.

Vad tycks?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde 6.jpg (34,0 KB, 509 visninger)
Gammel 23-11-12, 10:17   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Kjempefint!

Gammel 23-11-12, 10:22   #8
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Skjønne gutten din!
Er det det grønne krysset som er vannmerket? Jeg tror kanskje jeg ville sjekket nærmere før jeg sendte bestillingen.. Vi har forøvrig aldri vært misfornøyde med FK, men akkurat julekortene er jo ikke det jeg trenger at skal holde seg pene i årevis heller.

Gammel 23-11-12, 10:25   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville sendt en kjapp mail angående at det merket ble fjernet.
Flott bilde! Vi har også fått kjempefine barnehagebilder fra Utestemme, i år igjen, og hadde det ikke vært for at vi av naturlige grunner ikke får søskenbilde, ville jeg også bestilt julekort med dem.
Vi har bestilt gruppebilde og et par portretter, og jeg synes det er helt grei kvalitet. Liker at man velger selv hva man vil ha.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-12, 10:32   #10
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Det er det grønne, ja. Kanskje bare ta en tlf før man bestiller.

Gammel 23-11-12, 10:45   #11
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Send en mail eller ta en tlf ja.
Jeg er foresten veldig fornøyd med FotoKnudsen. Jeg har bestilt julekort, kalendere, fotobøker, div. gaveartikler med bilde på og alltid vært kjempefornøyd. Jeg liker så godt at du kan designe kortene helt selv. Jeg pleier å finne en mal som har det antall bilder jeg vil ha på kortet, så stripper jeg malen for alt utenom bildeantall, og lager det fra bunnen av selv.
Kjekt å gjøre og det blir veldig bra.

Gammel 23-11-12, 14:36   #12
dea
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2009
dea er litt kul
Standard

Kanskje litt sent, men FK har chattfunksjon der man kan spørre om sånne ting.

Så koselig kort du har laget, skjønn gutt.
Barnehagen vår bruker også utestemme og vi er veldig fornøyd med bildene.

dea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 19:22   #13
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Så fint bilde av skjønningen! Håper du fant ut av det med vannmerket. Vi har vært kjempefornøyd med alt vi har bestilt fra Fotoknudsen vi, både album, takkekort og julekort. Seinest nå kjøpte jeg et forkle til pappa med bilde av ham og vesla. Aldri hatt noe å klage på!

Gammel 27-11-12, 19:24   #14
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Utrolig flott kort av den fine gutten Jeg er helt sikker på at det grønne krysset ikke blir med på selve kortet.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-12, 20:30   #15
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Jeg spurte på chat'en, og de sa det kom til å forsvinne, ja. 40 julekort og 3 kalendere bestilt, blir spennende å se!

Gammel 06-12-12, 13:34   #16
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Fikk kortene i dag, og er skikkelig, skikkelig misfornøyd. Forsiden er kjempefin, klart bilde, og selvfølgelig ikke noe vannmerke. MEN, de har jo bare printet det på vanlig, tynt fotopapir. Med fotoknudsen-merke og stempel bakpå. Kan ikke skrive noe der. Så nå må vi egentlig kjøpe 40 mapper i tillegg. Julekort, my ass!

Gammel 06-12-12, 13:35   #17
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Men, når jeg leser nærmere på nettsiden, så står det forsåvidt med liten skrift. Men likevel. Dyre kort, da!

Gammel 06-12-12, 13:38   #18
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Fikk kortene i dag, og er skikkelig, skikkelig misfornøyd. Forsiden er kjempefin, klart bilde, og selvfølgelig ikke noe vannmerke. MEN, de har jo bare printet det på vanlig, tynt fotopapir. Med fotoknudsen-merke og stempel bakpå. Kan ikke skrive noe der. Så nå må vi egentlig kjøpe 40 mapper i tillegg. Julekort, my ass!

Takk for tips, jeg venter på min bestilling. Men jeg regnet jo med at det var slik, det har det jo alltid vært. Jeg har ikke tenkt å skrive noe, altså. Det får være måte på.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 13:44   #19
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Vi har liksom bare "God Jul" på forsiden. Litt mer kunne jeg tenkt meg å skrive. Alternativet er selvfølgelig å lime på papp på baksiden...

Gammel 06-12-12, 13:55   #20
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg skriver på baksiden selv om det er litt tekst der jeg da, men det er bare i helt sånn svak skrift. Er det stempel, altså?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.