|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Salt in the rainbow
|
![]() Utestemme og julekort fra FotoKnudsenVi fikk fantastiske barnehagebilder fra Utestemme i år, som samarbeider med FotoKnudsen. Der kan man nå bestille julekort med barnehagebildene på.
![]() |
#2 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsen
![]() |
#3 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsenJa, jeg skjønner jo det, men siden jeg må godkjenne at julekortet er akkurat sånn jeg vil ha det så ble jeg litt i tvil...
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsenJeg er forøvrig veldig fornøyd med FK sine julekort, og de ble billigere der for meg enn hos nfoto feks.
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsenDet må jo skjønne det?
![]() |
#6 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsenDet er godt å høre, Nessie!
![]() |
#8 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsenSkjønne gutten din!
![]() |
#9 |
I mål
|
![]() Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsenJeg ville sendt en kjapp mail angående at det merket ble fjernet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsenSend en mail eller ta en tlf ja.
![]() |
#12 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
![]() Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsenKanskje litt sent, men FK har chattfunksjon der man kan spørre om sånne ting.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsenSå fint bilde av skjønningen! Håper du fant ut av det med vannmerket. Vi har vært kjempefornøyd med alt vi har bestilt fra Fotoknudsen vi, både album, takkekort og julekort. Seinest nå kjøpte jeg et forkle til pappa med bilde av ham og vesla. Aldri hatt noe å klage på!
![]() |
#14 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsenUtrolig flott kort av den fine gutten |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsenFikk kortene i dag, og er skikkelig, skikkelig misfornøyd. Forsiden er kjempefin, klart bilde, og selvfølgelig ikke noe vannmerke. MEN, de har jo bare printet det på vanlig, tynt fotopapir. Med fotoknudsen-merke og stempel bakpå. Kan ikke skrive noe der. Så nå må vi egentlig kjøpe 40 mapper i tillegg. Julekort, my ass!
![]() |
#18 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsen
Takk for tips, jeg venter på min bestilling. Men jeg regnet jo med at det var slik, det har det jo alltid vært. Jeg har ikke tenkt å skrive noe, altså. Det får være måte på.
![]() |
#19 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsenVi har liksom bare "God Jul" på forsiden. Litt mer kunne jeg tenkt meg å skrive. Alternativet er selvfølgelig å lime på papp på baksiden...
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Utestemme og julekort fra FotoKnudsenJeg skriver på baksiden selv om det er litt tekst der jeg da, men det er bare i helt sånn svak skrift. Er det stempel, altså?
![]() |
|
|