|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Til mandarin og andre som er interessert i kvinner med beslutningsvegringSnekrene har holdt på i tre dager med å lage ark på loftet. Jeg har hatt dårlig magefølelse like lenge. I dag var den ene arken på plass og det ble ikke som på tegningene. Ok. Jeg kan se mandarinhuset, og det er jo et pluss for overvåkninga, ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
godt brukt
|
![]() Sv: Til mandarin og andre som er interessert i kvinner med beslutningsvegringBauche bør kikke her. Hun har like mye beslutringsvegring som meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Til mandarin og andre som er interessert i kvinner med beslutningsvegringDet er fortsatt dekket med presenning, så bilder hjelper lite. Sist redigert av Chanett : 16-04-07 kl 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Til mandarin og andre som er interessert i kvinner med beslutningsvegring
Vi tenkte snekrene skulle få lage dem litt annerledes, men jeg kan ikke få det helt som jeg vil. Taket må visst ha bæring. tenke seg til. Fnys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Til mandarin og andre som er interessert i kvinner med beslutningsvegringHelt flatt tak? Blir ikke det "hardt"?
![]() |
#9 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Til mandarin og andre som er interessert i kvinner med beslutningsvegringNope, firkanta. Arkene blir ca en meter høy og to meter bred med flatt tak. Det kan kanskje bli fint, men det gir meg angst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Til mandarin og andre som er interessert i kvinner med beslutningsvegring
På andre sida av huset har vi et større påbygg med flatt tak, så det står jo i stil. Sist redigert av Chanett : 16-04-07 kl 23:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Til mandarin og andre som er interessert i kvinner med beslutningsvegringHvor er dette da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Til mandarin og andre som er interessert i kvinner med beslutningsvegringEr det vanlig med flatt tak på ark? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Til mandarin og andre som er interessert i kvinner med beslutningsvegringTenk om Busymum finner ut hvor jeg bor nå? *angst* |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Viser tenner
|
Jammen står det i stil til selve huset ...?
![]() |
#17 |
navnet sjemmer ingen
Vanlig og vanlig. Vi har liksom gått ut i fra hva vi likte også plusset arkitekten på litt. Det er det jeg har angst for, det hun plusset på. Men jeg vet at det hun tegner blir lekkert, så jeg burde jo sove godt om natta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
Huset har ingen stil. Det er et femtitallshus som har fått seg litt her og litt der, ja og store vinduer og flate tak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
navnet sjemmer ingen
Skal vi se. Sist redigert av Chanett : 24-05-07 kl 06:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|