|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Hvilken kjøkkenmaskin ønsker jeg meg til jul? | |||
Kitchenaid |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14 | 21,21% |
Kenwood major |
48 | 72,73% |
Assistent |
2 | 3,03% |
Dustepoll |
2 | 3,03% |
Deltakere: 66. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kitchenaid, Kenwood major eller Assistent?Jeg ønsker meg kjøkkenmaskin til jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ad astra
|
![]() Sv: Kitchenaid, Kenwood major eller Assistent?Jeg elsker min Kenwood Major.
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kitchenaid, Kenwood major eller Assistent?Har assistent og den har jeg hatt siden begynnelsen av 90 tallet og den er mye i bruk, er like fornøyd nå som da jeg fikk den;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Kitchenaid, Kenwood major eller Assistent?Jeg har Kenwood major med stålbolle. Skal begynne å handle gadgets nå, ismaskin, pølsehorn og kjøttkvern. Veldig fornøyd.
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kitchenaid, Kenwood major eller Assistent?Jeg har assistent (fra 1974) og er ikke fornøyd, eltekroken blander ikke deigen skikkelig.
![]() |
#7 |
Fersk i gamet
![]() Sv: Kitchenaid, Kenwood major eller Assistent?Ser fra svarene at poll er nødvendig ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kitchenaid, Kenwood major eller Assistent?Jeg har to KA'er. En kremfarget som står hjemme på kjøkkenbenken, og en helt ny rosa som jeg fikk i bursdagspresang av Fine Venninner(TM) - den skal til sommerhuset. Jeg elsker dem! KA'en er stor nok til å bake to brød samtidig det holder for mitt bruk. Den er et skikkelig arbeidsjern og har veldig sterk motor. Jeg hadde en Kenwood Major før, men den har jeg gitt bort. Den var grei nok og sterk nok og sånn, men jeg likte ikke bråket den lagde og så er jeg skikkelig overflatisk og opptatt av utseende og da var jo KA'en et åpenbart valg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Kitchenaid, Kenwood major eller Assistent?Neimen, hvor er alle "Kitchenaiden er så vakker og kan stå på benken hele tida og min er mintgrønn
![]() |
#10 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Kitchenaid, Kenwood major eller Assistent?Vet mamma har savnet sin assistent siden hennes gikk i stykker og har planer om å bytte ut den hun har nå med en ny assistent.
![]() |
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kitchenaid, Kenwood major eller Assistent?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg har ikke mintgrønn, jeg har kremfarget og rosa. Så jeg følte meg ikke truffet.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Kitchenaid, Kenwood major eller Assistent?Jeg bestillte meg en kenwood major titanium i går. Med 1500 w motor og 6,7 liter bolle vant den klart over kitchenaid for mine behov. Men jeg skal uansett ikke ha den stående på benken (har mer skapplass enn benkplass for å si det sånn) og jeg liker å kunne bake litt større deiger i gangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kitchenaid, Kenwood major eller Assistent?Kenwood Major.
![]() |
#16 |
Fersk i gamet
Kan jeg spørre hvor du bestilte og hva du betalte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Kitchenaid, Kenwood major eller Assistent?Ken. Han er kulest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Kitchenaid, Kenwood major eller Assistent?Kenwood major, helt klart. Jeg har den stående framme på benken, og synes den er fin. Og jeg bruker den ofte!
![]() |
#20 |
Medlem siden: Jan 2011
Jeg bestillte herfra i går http://www.tretti.no/husholdningsapp.../kenwood-km020 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|