Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPhone, iTunes, iCloud

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-12, 00:37   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Rødme

iPhone, iTunes, iCloud

Hjeeeeeelp. Jeg har forsøkt å gjøre noe jeg ikke kan og det ble bare med forsøket for å si det sånn.

Jeg har jo tatt en del bilder med iPhonen min, de bildene vil jeg gjerne ha over til PC'n. Tenkte at det var lurt med synkronisering. Men det som skjer er jo at bare noen få av bildene fra telefonen la seg til PC'n, mens massevis av bilder fra PC'en begynte å legge seg inn på telefonen. Det vil jeg slett ikke, for jeg har nesten 10 000 bilder liggende. Det bli litt mye å dra med seg liksom.

Og dette iCloud greiene skjønner jeg virkelig ikke noe av. Noen som kan opplyse meg?

Men - nå får jeg ikke til å slette bildene som er overført til telefonen min. Hjelp! Hva har jeg gjort, hva skulle jeg ha gjort og hva bør jeg gjøre nå?

Noen iKyndige som har lyst på en kopp kaffe?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.