|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenEn liten anbefaling og fraråding - ikke bo på clarion hotell gardermoen. Vi hadde booket dobbeltrom . Vel på rommet ser vi at vi har fått separate senger det ikke er mulig å sette sammen. Vi ringer ned og spør pent om det er mulig å få et rom med dobbeltseng. Vi får beskjed at vi kan det dersom vi oppgraderer rommet. Det kaller jeg elendig service!!!! Sist redigert av Høns : 29-11-12 kl 17:56. Årsak: ser at det kunne misforstås og gjorde det klarere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenØh. En gang til? Dere tok dere "faktisk bryet med å klage"? Og gikk ut i fra at det skulle stå en dobbeltseng der siden dere har samme etternavn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenJeg syns ikke dette var elendig service, og slett ikke noe som krever fraråding. Om dere har booket 500 rom vil jeg tro at de i deres prisklasse med dobbelseng var det mennesker plassert i allerede. Kunne du ikke bare si at du ville ha dobbeltrom fra starten da?
![]() |
#4 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenSelv om man har samme etternavn er det jo ikke noen selvfølge man er gift da.
![]() |
#6 |
![]() Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenVi hadde faktisk bedt om dobbeltrom derav dårlig service. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenDere fikk jo dobbeltrom
![]() |
#8 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenDenne forstod ikke jeg helt jeg heller. Og syns ikke det var dårlig service. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenDet er forskjell på dobbeltrom og dobbeltseng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoen
Dere har bestilt et dobbeltrom på seminar. Da vil jeg si at det er ganske naturlig at de tenker at dere ikke vil sove i samme seng, med mindre dere har bedt spesielt om det. De må jo gå ut i fra at dere er kollegaer, ikke gift.
![]() |
#11 |
![]() Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenJoda enig i at det er forskjell på dobbeltseng og dobbeltrom. Det va r måten hotellet håndterte forespørselen / klagen på som gjorde meg irritert. Et hyggelig og høflig svar ville gjort saken en helt annen selvom de ikke hadde kunne gi oss et annet rom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenVel, vi var nettopp på jobbtur, og måtte dele rom med en kollega. Vi fikk dobbelseng. Jeg forventet virkelig ikke det altså.
![]() |
#14 |
![]() Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoen
Det skjønner jeg godt at du ikke hadde forventet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenDersom dere bestilte i forbindelse med et seminar hadde jeg altså stusset mer på om dere faktisk fikk en dobbelseng. De kan jo ikke lukte sånt.
![]() |
#17 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenVært der flere ganger og opplevd kun strålende service og hjelpsomme ansatte.
![]() |
#18 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenEr det ikke bare å sette sengene inntil hverandre da? Og sex kan man ja i enkeltseng også assa.
![]() |
#19 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Avbefaling - elendig service på clarion hotell gardermoenJeg leser også "alenehelg uten unger med pøking around the clock gikk i vasken
![]() |
|
|