|
Twenty-four shades of glue En overambisiøs hobbyjulekalender i Shanes ånd der limpistolene er ladde, planene er store, entusiasmen påtrengende og resultatet høyst usikkert. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Twenty-four shades of glue 2012Vi må ha en egen tråd der vi kjører skikkelig oversikt og evt. samler alle dagene, ikke? Så kan vi linke til de enkelte dagenes utfordring/oppgave etterhvert som de dukker opp i egne tråder for bedre oversikt. Vi lar oss ikke styre vi! Vi bedriver julekalenderanarki! ![]() 24SoG Her er listen over ansvarlige for 1. - 24. desember:
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 17-12-12 kl 08:58. Årsak: Oppdatert liste |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Twenty-four shades of glue 2012Finner intet på instagram!
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Twenty-four shades of glue 2012Beklager at jeg ikke så denne meldingen før nå.
![]() |
#10 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Twenty-four shades of glue 2012Merker at jeg savner denne kalenderen allerede! Ikke har jeg laget noe og ikke har jeg bidratt, men jammen har den gitt meg mye glede allikevel. Takk til alle sammen!
![]() |
|
|