|
Twenty-four shades of glue En overambisiøs hobbyjulekalender i Shanes ånd der limpistolene er ladde, planene er store, entusiasmen påtrengende og resultatet høyst usikkert. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Truth is in the x-files
|
![]() HJÆÆÆLP 1 des.Jeg har første luke, og i god tråd med trådens ånd (er det en setning?) er jeg hesblesende bakpå, enda før vi har begynt!
![]() |
#3 |
guru advisor
|
![]() Sv: HJÆÆÆLP 1 des.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HJÆÆÆLP 1 des.Involver svigers! Kle dem ut som nissefar og nissemor og ta bilder underveis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: HJÆÆÆLP 1 des.Jeg har hverken lagt lyd- eller 3D-effekter (
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
villende
|
![]() Sv: HJÆÆÆLP 1 des.Jeg tenker at svigerforeldre er ypperlige tillegsdeler til en spennende kalenderluke! Hvordan underholde svigers samtidig som man lager kalenderluke for FP uten å måtte forklare hva det er man gjør. Svigershåndtering på høyt nivå! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HJÆÆÆLP 1 des.Stressa? Har fått inntrykk av at kalenderen skal vere sånn. Den blir berre betre av det
![]() |
#16 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: HJÆÆÆLP 1 des.Sett svigers i arbeid! Det blir så fint - hele familien i vakker juleforbrødring over dorullnissene.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
This is normal!
|
![]() |
![]() |
|
|