|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Kunnskapsløftet, Mat og helseJeg var på foreldremøte på ungdomsskolen igår, og der ble det blant annet informert litt angående Kunnskapsløftet og det nye faget som heter Mat og helse. Jeg kikket litt på det her: http://skolenettet.no/upload/23750/m...0og%20helse%22 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg har vært med på å utabeide en felles plan for faget Mat og helse i området her. Det er veldig spennende. (Jeg irriterer meg imidlertid over at kompetansemålene ikke er definert for hvert trinn, slik de var i den forrige planen. Men det gjelder forsåvidt alle fag). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Det var en hyggelig tilbakemelding å få!
![]() |
#5 |
One of These Days
|
![]() Ja, det er sikkert et bra fag, og det er fint at vi skal gjøre ungdom og barn bevisste på miljøvennlige produkter, og nei, det er ikke i alle hjem barn og ungdom blir opplært i det, MEN jeg blir bare så utrolig oppgitt på alt som skolen skal inneholde, fordi ikke alle foreldre kan lære barna det. Tenker ikke spesielt på dette faget, men f.eks. fysisk aktivitet som må ta mer av skoletiden fordi barna beveger seg mindre osv. Sukk... Bare en liten avsporing og et hjertesukk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Quiet, please
|
![]() Høres veldig bra ut.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |