|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Øke Marius-mønsterJeg har oppskrift på Mariusgenser til hund. Størrelsen som er oppgitt i heftet er kun smal og medium. Medium ble for lite til min hund og jeg skal derfor forsøke å øke en størrelse. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det til siden det i oppskriften i utgangspunktet ikke er et fullført mønster. Start og slutt er laget slik at det blir et form for mønster, men ikke likt de rapportene som går rundt hele genseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Øke Marius mønsterTradisjonelt Mariusmønster? Hver rapport består av 16 masker, øk tilsvarende til ønsket str.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Øke Marius mønsterVet ikke om det er tradisonelt mønster. Her er et litt dårlig bilde i allefall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Øke Marius mønsterUt fra bildet ser det ut som om første borden består av 6 masker, så den passer, krysset er 9 masker og ruten er 7... En rapport ser ut til å være 12 masker? Blir det for mye? Du skulle bare øket med 6?
![]() |
|
|