|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En som trener
|
![]() Hjelp meg å finne en skjenkJeg har en liten stue og et lite hjørne (vinkel pga pipe, ikke i bruk) der jeg kunne tenke meg å ha et slags møbel, f.eks. en skjenk. Jeg har plass til noe med maxmålene 80 x 44 cm, og finner ikke helt noe som kan passe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
En som trener
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en skjenk80 cm bredt ja, 44 cm dypt. Hm, kommode blir litt massivt, jeg har allerede en gigantisk Hemnes-kommode like ved, og åpen kjøkkenløsning med masse skap og skuffer, så noe litt "nettere" hadde vært fint. Noe a la den til Jysk er vel det jeg ser etter. Selv om det kanskje var litt kjedelig, eller ... Kanskje ikke, kanskje den var grei nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å finne en skjenk
Du kan jo bytte knotter på den. Jeg har endret flere kjedelige møbler opp gjennom tidene kun ved bytting av knotter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en skjenkDen var fin, teo! (jeg henger i tråden av egen interesse her...)
![]() |
#12 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikea har en del knotter til en rimelig penge i kjøkkenavdelingen, men ellers er nettet et prima sted for knotteleting. Kjøp flere så kan du bytte dem ut etter smak og humør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en skjenkHvor bred er den, teo? Jeg har en liten "huk" i stua der det nå står en aldeles ubrukelig gammel, arvet kommode i en besynderlig stil, som har umulige skuffer som får meg til å bannes flere ganger i uka.
![]() |
#14 |
Erfaren nok
|
Den fra Jysk med glassdører synes jeg var billig og fin i grunn.
![]() |
#15 |
En som trener
|
Ja, den var jo egentlig det. Og med noen kule knotter kan det blir bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bedreviter
|
100 cm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bedreviter
|
Det er den samme som vi har, bare akkurat halvparten så bred. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
heimføing
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne en skjenkGi beng i å sette på beina, og heng den på veggen i stedet. Kjøp (hvite) metallvinkler på byggevarebutikk (f.eks. Obs bygg) for å feste i underkant. De vises kun når man legger seg på gulvet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|