Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Lyslenke med stjerner

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-12, 23:53   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Lyslenke med stjerner

Jeg må-ha en lyslenke med stjerner - er det noen som har sett en et sted? Helst en som går på strøm (innendørs) men batteri og utendørs er også av interesse.

Jeg har vært innom Jernia, Clahsern, Nille, Kremmerhuset og diverse bokhandler.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-12, 00:15   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyslenke med stjerner

De hadde på Ikea i fjor, hvertfall.

Gammel 17-12-12, 00:16   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte på Åhlens i forrige uke. Den gikk på batteri.

Gammel 17-12-12, 00:30   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Åhlens! Der kan jeg stikke innom. IKEA i løpet av den neste uken utgår, men takk for tipset Niobe.

Gammel 17-12-12, 00:51   #5
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte batteridrevet lyslenke med små stjerner på Nille sist uke. De hadde med snøkrystaller også. Betalte 19,90 pr stk.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-12, 00:55   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Kan sjekke enda en Nillebutikk. Snøkrystaller er ikke aktuelt. Og batteri er egentlig skikkelig upraktisk, er det ikke? Hvor lenge holder de?

Gammel 17-12-12, 00:58   #7
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

jeg har kjøpt slik stjernegardin på Claes Oh. den kan du bruke som lenke kanskje? søk på vis meg julestemning

edit:

kan du fikse noe med disse trådene?

Sist redigert av Wingman : 17-12-12 kl 01:03.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-12, 01:05   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Batteriene varer lengre enn man tror.

Gammel 17-12-12, 01:05   #9
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Det er mulig den kan brukes - men jeg finner den ikke på nettsidene

Edit; jo det gjorde jeg. Den blir litt for stor tror jeg.

Gammel 17-12-12, 01:07   #10
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Vet ikke hvor lenge batteriene holder. Ungene har hver sin og de har lyst snart en uke. Det er små stjerner med led og lenka er vel bare ca 1 meter, så det går ikke mye strøm.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-12, 02:29   #11
arrow
Erfaren

arrow sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Jeg var innom OBS Bygg (lagunen bergen) tidligere i dag og de hadde ulike typer.

arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:09.