|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Problemer med flytting fra iphone til iphone (win 8)Jeg har en 3GS og har fått en 4. På itunes hadde jeg kun et valg om backup - ikke sikkerhetskopi. I alle fall ikke som jeg fant.
![]() |
#2 |
<*(((<
|
![]() Sv: Problemer med flytting fra iphone til iphone (win 8)Det skal bare være å backe opp 3GS og så restore 4S-en fra den backupen. (http://www.everythingicafe.com/forum...hone-4s.80767/)
![]() |
#3 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Problemer med flytting fra iphone til iphone (win 8)Jeg gjorde det. Men når jeg kobler i ny iphone tar den automatisk backup. Må jeg nullstille den nye og så gjøre alt igjen?
![]() |
#4 |
<*(((<
|
![]() Sv: Problemer med flytting fra iphone til iphone (win 8)Skal være mulig å velge restore fra backup i iTunes og velge backupen fra 3GS-en. Lenge siden jeg har gjort det og sitter ikke ved en pc, så jeg får ikke gitt noen mer
![]() |
#5 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Problemer med flytting fra iphone til iphone (win 8)Ok. Tror kanskje jeg fant det. Problemet er at begge telefonene by default heter det samme.
![]() |
#6 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Problemer med flytting fra iphone til iphone (win 8)Jeg fikk til å legge inn 3GS-oppdateringen, men det var ingen kontakter der.
![]() |
#7 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Problemer med flytting fra iphone til iphone (win 8)Nix, funka ikke. Alle kontakter er nå borte - på begge telefonene.
![]() |
|
|