|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Anbefal meg en god sengVi skal ha oss en ny foreldreseng. Var å kikket litt i går og fikk prøveligget litt, men er egentlig bare veldig forvirra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en god sengVi har hatt vår Wonderland siden 1999 eller noe sånt. Den bør nok byttes ut snart, men den er fremdeles veldig god. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Anbefal meg en god sengVi har en eller annen fantastisk Jensen-variant. Har hatt den siden 2003, og synes fortsatt at det er den beste senga som finnes.
![]() |
#5 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en god sengVi har hatt en jensen siden 2002, men den er nå rimelig klar for utskifting. Den kostet ikke mer enn 6000 den gangen, så det var nok ikke dyreste modell.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Anbefal meg en god sengJeg elsker Tempurmadrassen min (fra 2005) - beste jeg noen gang har ligget på, og når den en eller annen gang må byttes ut blir det nok Tempur igjen.
![]() |
#8 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Anbefal meg en god sengJeg har en Jensen Ambassadør som jeg har hatt siden den ble lansert på midten av 90-tallet og kostet 4 månedslønner. Den er god som gull med unntak av en noe slitt overmadrass som jeg har planer om å bytte ut.
![]() |
![]() |
#9 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Anbefal meg en god sengJeg kaster meg inn for å reklamere for et rimeligere alternativ. Vi har Ikeas Hemnes dobbeltseng, med gode skummadrasser fra IKEA. Fungerer veldig bra! Gode madrasser og pen seng! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Klar
|
![]() Sv: Anbefal meg en god sengVi byttet ut en utslitt, salrygget svane kontinentalseng med Malm seng fra IKEA med de beste madrassene deres og regulerbare sengebunner. Herligheten kostet rundt 10.000 totalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en god sengVi har Svane med intelligel. Tror det er Zenit den heter. Har hatt den i en seks syv år og er superfornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Anbefal meg en god sengTakk for svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Anbefal meg en god sengVi kjøpte en wonderland for ca. 8 år siden, den kostet rundt 20.000 da, jeg er ikke fornøyd. Den er utrolig nedligget. Jeg kommer til å kjøpe my i løpet av året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Anbefal meg en god seng
Den kjøpte vi i høst, og vi er veldig fornøyd. Eneste ulempen er at de er sabla tunge med den geleen inni. Men så blir det nok sikkert 15 år til vi skal flytte dem igjen.
![]() |
#15 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() Sv: Anbefal meg en god sengHar Svane, ikke den billigste. Det er/var vel den som har kommet best ut i test iallefall hørte jeg, uten at det spilte noen rolle for min beslutning.. Men min er iallefall knallgod, synes jeg.
![]() ![]() Sist redigert av ItsOnlyMe : 28-12-12 kl 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Anbefal meg en god sengVi kjøpte nylig en Wonderland symfoni til ca. 15000, da med 40 % rabatt. Mitt tips er vel å kjøpe på salg, for senger fra de store produsentene kommer jo regelmessig med rabatterte priser. Om senga er god vet jeg ikke, for den venter på oss i nyhuset.
![]() |
#17 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Anbefal meg en god seng
Vi også. Den er rådeilig. Vi hadde Jensen-madrass i gjestesenga, den var også fantastisk. Kvalitetsstempelet får jeg når jeg kjenner at hele kroppen slapper fullstendig av og har det behagelig over hele, uansett stilling. Slik var det ikke med vår 8 år gamle IKEA Sultan madrass, den var ganske vond de siste åra. Jeg rømte inn i gjestesenga (Jensen) i ny og ne.
![]() |
![]() |
#18 |
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en god sengVi har vært mest fornøyd med Jenssen. Uten tvil.
![]() |
#19 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Re: Anbefal meg en god seng
Signerer.
![]() |
![]() |
#20 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Anbefal meg en god sengVi har Jenssen. Jeg er sånn passe fornøyd, det er muligens fordi jeg burde hatt en litt mykere. Det aller beste ved vår er overmadrassen. Den er syv cm tykk og av et pustende materiale. Passe myk og fast. Vi kjøpte middels dyr madrass, men den dyre overmadrassen.
![]() |
|
|