|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kjernesnill
|
![]() Hva gjør dere med avlagte puslespill og DVD-er?Inspirert av tråden om å rydde plass til det nye året, har jeg sett meg rundt i stua og konkludert med at vi har overraskende mye greier stående som aldri brukes:
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva gjør dere med avlagte puslespill og DVD-er?Vi har gitt leker, og da særlig puslespill, til barnehagen. De har vært klare på at de gjerne vil ha leker som er hele og fine, men som ungene har vokst fra.
![]() |
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Hva gjør dere med avlagte puslespill og DVD-er?Sitter og lurer på det samme. Jeg har tidligere gitt en del til flyktningemottaket, åpent fengsel, fretex, til venner og bekjente. Mulig jeg skal spørre SFO om de vil ha puslespill?
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør dere med avlagte puslespill og DVD-er?Enkle puslespill til barn vil jeg veldig gjerne kjøpe, så de kan du selge her inne.
![]() |
![]() |
#6 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere med avlagte puslespill og DVD-er?Vi har gitt til andre barn, barnehage, SFO eller solgt. Sykehuset har fått avlagte dvder. Jeg har også sett at sykehjem har ønsket seg puslespill og kommunale avlastningsenheter for barn har ønsket seg leker, spill og dvder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva gjør dere med avlagte puslespill og DVD-er?Jeg tar gjerne i mot barnslige dvd'er.
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva gjør dere med avlagte puslespill og DVD-er?Gir til loppemarked eller venner med yngre barn.
![]() |
![]() |
#9 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva gjør dere med avlagte puslespill og DVD-er?Har gitt leker, bøker og cd-plater (musikk og lydbøker til barn) til flyktningemottaket/asylmottaket. Gav nettopp en stor pose med puslespill, billedlotto og brettspill til spesialklassen på vgs. Dvder har vi gitt til venner med mindre barn og til barneavdelinga på sykehuset.
![]() |
#10 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Hva gjør dere med avlagte puslespill og DVD-er?Barnepuslespill legges gjerne mer enn en gang, så de har Kosegrisen på rommet sitt. De hun har vokst fra, lagres til nestemann. Etter det blir det vel gitt bort til loppis, barnehage eller noe sånt. Det er verre med våre puslespill, de med 1000-3000 biter. Aldri i livet at de blir puslet mer enn den ene gangen, men jeg tror neppe mannen er klar for å skilles fra dem.
![]() |
|
|