|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Søke opp barnefrie hotellerMannen og jeg får noen dager med barnefri på Kreta i år. Da vil vi veldig gjerne bo på et over gjennonsnittlig ålreit hotell. Og vi vil veldig gjerne at det ikke er barn rundt oss når vi selv først har barnefri. Det var bortimot barnefritt den første uka vi var på Aruba i jula, og det var utrolig deilig (det syntes faktisk ungene våre også som var langt roligere da enn når bassenget var fullt av amerikanske unger uka etter).
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Søke opp barnefrie hotellerVing har egne hotell for voksne. Gå inn på Ving.no, og se under fanen "Hotell". Litt ned på listen finner du "Hotell for voksne".
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Søke opp barnefrie hotellerPoenget er at vi ikke skal ha hele ferien. Vi befinner oss allerede på Kreta og skal bare ha noen dager for oss selv (faren min har hus på Kreta og vil være alene med ungene).
![]() |
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Søke opp barnefrie hotellerSøk opp noen av Startour hotellene da om det var noen der på Kreta? Ofte kan de hotellene også bookes via booking.com har jeg opplevd på andre Startour hoteller i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Søke opp barnefrie hotellerHva med området rundt Elounda, der er mange flotte hotell. Kanskje luksus for kun voksen også?
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Søke opp barnefrie hotellerDet hotellet som Star Tour har på sine sider finner jeg ikke igjen når jeg søker på hotellnettsider. Hotellet på Kreta som er på ving sine nettsider finner jeg, men der er det altså anmeldelser fra barnefamilier.
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Søke opp barnefrie hotellerPå tripadvisor kan du søke på hoteller som brukerne har lagt inn på "romantic" i vurderingene sine. Du kan jo også søke opp charterhotellene som er barnefrie på hotels.com, det er jo ofte mulig å bestille vanlige rom der også. Du kan også google "adult only hotels Crete"
![]() |
|
|