|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ekstremt trøtt
|
Hvordan er Metoo i str?Ser på en vinterdress til neste år, men er usikker på om jeg skal velge 110 eller 116. Han er nå ca 105cm og passer fint i pop dressen som er str 104. Hummel i 104 er litt stor. Reima vår/høstdress i str 98 passer også fint.
|
|
|
#2 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er Metoo i str?Datteren min har hatt to Meetoo jakker og da har hun hatt til sin alder, dvs.104 når hun var fire og 116 den vinteren hun ble seks. Hun er normal høyde. Jeg ville nok tatt 116 når den skal være til neste vinter. Han strekker fort på seg 6-7 cm.innen høst/vinter. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er Metoo i str?Jeg synes de er små i str. men nå har ikke jeg prøvd dress i Metoo.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er Metoo i str?Min gutt er også 105 og bruker isbjørn i 104 og 110. Begge sitter greit på ham.
|
|
|
#5 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvordan er Metoo i str?Han hadde noen klær fra Me Too da han var baby og det syns jeg var stort i str, men jeg har ikke sett dressene. Jeg bestilte 116 så får jeg se hvordan den ser ut.
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan er Metoo i str?Vi hadde todelt vintersett til storebror i fjor. Han er lang og atletisk og bukse og jakke ble veldig bomsete og digert på han. Vet ikke om det gjelder dressen også.
|
|
|
#7 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvordan er Metoo i str?
Jeg har bare sett bilde av den så jeg vet ikke. Jeg syns hummel også blir veldig bomsete på han, den er veldig vid i fasongen.
|
![]() |
|
|