|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som har bodd på Sunwing Side East Beach?Vi vurderer å bestille tur til Tyrkia i mai. Er det noen av dere som har bodd på Sunwing Side East Beach? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har bodd på Sunwing Side East Beach?Vært i nærheten. Fint hotell, god temperatur, men Side er ikke et sted jeg vil til igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Sv: Noen som har bodd på Sunwing Side East Beach?Jeg har vært i Side tidligere og trivdes godt i det området vi bodde i da. Men en tur inn til sentrum var ikke noe særlig, skrekkelig pågående selgere. Og jeg hadde veeeldig lyst til å se på tingene i butikkene uten å måtte omgås de slitsomme selgerne... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Noen som har bodd på Sunwing Side East Beach?Ja, hvis du liker all inclusive så er det sikkert greit der. Jeg liker å spise på en ny restaurant hver dag i ferien. Enig med deg ang sentrum, det er skrekkelig. Og hotellene ligger langt å gå fra sentrum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Noen som har bodd på Sunwing Side East Beach?Vi var vel på west beach - der er det bedre strand enn på east beach. West har altså strand, east har badeland - kommer an på hva man foretrekker.
![]() |
#6 |
![]() Sv: Noen som har bodd på Sunwing Side East Beach?
Jeg har problemer med magen, så det beste og tryggeste for oss er å ha all inclusive så det meste kan spises på hotellet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: Noen som har bodd på Sunwing Side East Beach?
Tiåringen har veldig stort ønske om vannsklier, ellers ville vi valgt best strand |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Klar
|
![]() Sv: Noen som har bodd på Sunwing Side East Beach?Vi var på west beach for halvannet år siden. Tror east beach er veldig likt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Noen som har bodd på Sunwing Side East Beach?Jeg synes definitivt east beach var best. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Sv: Noen som har bodd på Sunwing Side East Beach?Jeg tenker ikke så mye på det med selgerne, for vi drar dit for å slappe av og bade og ikke shoppe |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|