Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bortkastet å bytte til isofixsete nå?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-13, 11:02   #1
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bortkastet å bytte til isofixsete nå?

Minstemor fyller 3 i april, er like over 13 kg og ca 95 cm lang. Før helga spontanbyttet vi nr.2-bil, og nyanskaffelsen (Honda CR-V) har isofix, hvilket den forrige nr.2-bilen ikke hadde. Stolen som stod i den forrige bilen er en Besafe IZI Combi X2, altså beltefestet. I hovedbilen (Ford S-max) har vi en Besafe IZI Kid X3 med isofix, og jeg er veldig fornøyd med den slags innfesting. Da ungene får spise i bilene må setene ut jevnlig for å få rengjort bil og seter, og mens jeg monterte den beltefestede Besafen inn i går og bantes over forankringsbeltene så kjente jeg på lysten på isofixsete i den bilen også. Så er jo spørsmålet om det er noe vits når hun snart er 3. Hun har god plass i setene, vi har hatt Besafen med isofix i den nye bilen også så vi vet at den passer og at hun sitter fint, og beinplassen hennes (og min) er grei. Hva ville FP gjort? *klør i kjøpehånden*

Forøvrig kan det jo nevnes at IZI Combien står støtt som fjell i CR-V'en med beltefestet sitt. Mannen mener at et bytte er unødvendig.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:19.